Przetargi.pl
Dostawa i montaż regałów metalowych przesuwnych oraz stacjonarnych w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we Wrocławiu

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50141 Wrocław, pl. Nowy Targ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231, , fax. 717 779 229
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 42377
    50141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, , fax. 717 779 229
    REGON: 109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl/przetargi/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż regałów metalowych przesuwnych oraz stacjonarnych w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów metalowych przesuwnych i stacjonarnych oraz ich montaż w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we Wrocławiu.Szacunkowa ilość i rodzaj zamawianych regałów przesuwnych i stacjonarnych została określona w Załączniku nr 1.1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwana dalej "SIWZ". 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania obmiaru pomieszczeń wykazanych w aranżacji (Załącznik nr 2 do SIWZ) tj. wykonania pomiaru z natury przed wykonaniem przedmiotu zamówienia do 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy. 2. Ilości wskazane w formularzu cenowym (Załącznik nr 1.1 do SIWZ) są wielkościami ustalonymi na podstawie przewidywanego zapotrzebowania wg załączonej aranżacji (Załącznik nr 2 do SIWZ) przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości po wykonaniu obmiaru pomieszczenia (pomiaru z natury) przez Wykonawcę mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w ramach kwoty brutto umowy. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Załączniku nr 1.1 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy i zamontuje regały w godzinach 8.00 do 15.30 od poniedziałku do piątku. 4. Wykonawca dostarczy regały na własny koszt i ryzyko. 5. Dostarczone regały metalowe muszą spełniać standardy bezpieczeństwa oraz wymogi ujęte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 roku (Dz.U. 2003 nr 169 poz. 1650 ze zm.) w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 6. Wykonawca musi udzielić co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na zamontowane regały. Gwarancja biegnie od dnia zamontowania regałów, potwierdzonego protokołem odbioru regałów. 7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac montażowych zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i ppoż oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. (Dz.U. nr 14 poz. 67 ze zm.). Przed przystąpieniem do wykonywania prac montażowych Wykonawca zabezpieczy teren przed dostępem osób trzecich. 8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac montażowych w sposób gwarantujący bezpieczeństwo i niezakłóconą pracę w budynku przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we Wrocławiu. 9. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonywanych prac zgodnie z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i obowiązującymi normami. 10. W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatny nadzór techniczny, bezpłatną coroczną konserwację regałów i bezpłatne usuwanie usterek w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. Szczegółowe warunki gwarancji określa karta gwarancyjna. 11. Wydanie przedmiotu umowy będzie stwierdzone protokołem odbioru, podpisanym przez strony, bez zastrzeżeń. 12. Ustala się, że iż przed wydaniem przedmiotu umowy, jakość dostarczonych i zamontowanych regałów oraz ich zgodność z aranżacją, zostanie sprawdzona przez strony w budynku przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we Wrocławiu. 13. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad podczas odbioru regałów, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj i zakres stwierdzonych wad, a Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin do wymiany regałów na wolne od wad. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest dokonać wymiany na własny koszt, a za datę odbioru uważa się datę odbioru wymienionych regałów stwierdzoną protokółem odbioru. 14. Podstawę wystawienia faktury stanowi protokół odbioru z dołączoną kartą gwarancyjna i instrukcją użytkowania regałów. 15. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia swojego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym z możliwością łatwego kontaktu przez telefon, faks lub e-mail. 16. Wykonawca musi posiadać aktualne atesty higieniczne/ świadectwa lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu/ dotyczące oferowanych regałów przesuwnych i stacjonarnych wystawione przez niezależne podmioty uprawnione do atestacji produktów: • atest klasyfikacji ogniowej regałów, • certyfikat /deklaracja zgodności regałów z Polską Normą lub Aprobata Techniczna, • atest kontroli bezpieczeństwa pracy, • badania własności statycznych systemu regałów, • badania stabilności i wytrzymałości regałów, • atest higieniczny/certyfikat na zastosowaną farbę proszkową przy malowaniu regałów 17. Dostarczone regały metalowe muszą spełniać standardy bezpieczeństwa oraz wymogi ujęte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 roku (Dz.U. 2003 nr 169 poz. 1650 ze zm.) w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39131100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1 550,00 zł (słownie: tysiąc pięćset pięćdziesiąt złotych). 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku wnosząc wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: - dla przelewów krajowych: PKO BP S.A. 1 O/Wrocław, ul. Stwosza Wita 33/35, 50-901 Wrocław nr 36 1020 5226 0000 6302 0417 7655; - dla przelewów z zagranicy: PKO BP S.A. 1 O/Wrocław, ul. Stwosza Wita 33/35, 50-901 Wrocław kod swift: BPKOPLPW, nr iban: PL 36 1020 5226 0000 6302 0417 7655; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Gwarancje i poręczenia należy wystawiać na: Gminę Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław i zdeponować (za potwierdzeniem ich przyjęcia) w Dziale Centralnej Obsługi Finansowej Wydziału Finansowego przy ul. Sukiennice 10, w pok. nr 108. 6. W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą/kurierem, oryginał gwarancji należy przesłać na adres: Dział Centralnej Obsługi Finansowej, Wydział Finansowy, Urząd Miejski Wrocławia, ul. Sukiennice 10, 50-107 Wrocław, pok. nr 108. 7. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp (tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej). 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający nie później niż przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli wniesiono odwołanie po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu - w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101) informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach