Przetargi.pl
Dostawa i montaż przyrządów rejestrujących przepływy wody oraz zainstalowanie modułów radiowych wraz z oprogramowaniem

GMINA BYTOM ODRZAŃSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 67-115 Bytom Odrzański, Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 38 84 022 , fax. 68 38 84 026
  • Data zamieszczenia: 2018-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BYTOM ODRZAŃSKI
    Rynek 1
    67-115 Bytom Odrzański, woj. lubuskie
    tel. 68 38 84 022, fax. 68 38 84 026
    REGON: 970770296
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytomodrzanski. pl; www.bip.bytomodrzanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż przyrządów rejestrujących przepływy wody oraz zainstalowanie modułów radiowych wraz z oprogramowaniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż przyrządów rejestrujących przepływy wody oraz zainstalowanie modułów radiowych wraz z oprogramowaniem”. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się składała z następujących elementów: 1) Dostawa 1206 szt. modułów radiowych do zdalnego radiowego odczytu, wraz z niezbędnymi urządzeniami infrastruktury technicznej umożliwiającej gromadzenie odczytów w trybie mobilnym (poprzez zestaw mobilny) lub w trybie stacjonarnym (infrastruktura umożliwia automatyczny, bez ingerencji operatora, odczyt i gromadzenie danych w Systemie Zdalnego Odczytu), 2) Dostawa 1206 szt. wodomierzy, 3) Stworzenie infrastruktury technicznej - instalacja sprzętu pomiarowego, modułów RF i niezbędnych urządzeń infrastruktury, wymaganej przez dostarczone rozwiązanie, zapewniające wymagany poziom dostępności zdalnego odczytu. 4) Dostawa 2 zestawów inkasenckich składający się z mobilnego urządzenia z zainstalowanym oprogramowaniem do zdalnego odczytu danych i konfiguracji modułu RF wraz z układem nadawczo-odbiorczym dedykowanym do obsługi modułów RF i niezbędne akcesoria pozwalające na bezpieczne korzystanie z zestawu w samochodzie – bez względu na tryb pracy dostarczanego rozwiązania systemu zdalnego odczytu -stacjonarnego czy mobilnego. 5) Dostawa, Konfiguracja i parametryzacja oprogramowania Systemu Zdalnego Odczytu, 6) Usługi wdrożeniowe, 7) Dostawa dokumentacji a) Dokumentacja sprzętu, karty katalogowe, certyfikaty, zatwierdzenia, oświadczania i inne wyszczególnione w OPZ; b) Dokumentacja oprogramowania składająca się z dokumentacji technicznej i dokumentacji użytkowej oraz dokumentacji technicznej mechanizmów integracji z e-usługami i ZSI Zamawiającego (przede wszystkim z modułem Bilingowym). c) Harmonogramu wdrożenia. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera rozdział II SIWZ Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38421100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych). 9.2Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 9.3Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego numer: 35 9674 0006 0010 0023 0739 0005 z dopiskiem „wadium – postępowanie numer ZP.271.21.2018 dot. zdalny odczyt”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 9.4Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert. 9.5.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.6.Niezabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium spowoduje odrzucenie oferty. 9.7.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówieniaOświadczenie (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3)Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach