Gmina Mirów ogłasza przetarg
- Adres: 26-503 Mirów, Mirów Stary
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 628 38 89 , fax. 48 628 38 89
- Data zamieszczenia: 2020-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirów
Mirów Stary 27
26-503 Mirów, woj. mazowieckie
tel. 48 628 38 89, fax. 48 628 38 89
REGON: 67022384700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż powietrznych oraz gruntowych pomp ciepła na terenie Gminy Mirów w ramach projektu pn. Ograniczenie „niskiej emisji”, wymiana urządzeń grzewczych na terenie gminy Mirów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż starych nieefektywnych źródeł ciepła oraz dostawa wraz z rozładunkiem, instalacją i uruchomieniem 4 powietrznych pomp ciepła oraz 3 pomp ciepła gruntowych w 7 indywidualnych budynkach mieszkalnych (wskazanych przez Zamawiającego) na terenie gminy Mirów w ramach projektu pn.: Ograniczenie „niskiej emisji”, wymiana urządzeń grzewczych na terenie gminy Mirów. 4.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 4.2.1. część 2 zamówienia – „Dostawa i montaż powietrznych pomp ciepła na terenie Gminy Mirów” obejmująca, w szczególności: 1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 4 szt. powietrznych pomp ciepła w budynkach gospodarstw domowych, 2) demontaż starego źródła ciepła wraz z zasobnikiem do C.W.U., wyniesienie z kotłowni na zewnątrz i przekazanie protokolarnie mieszkańcowi lub utylizacja, 3) dobór odpowiedniej mocy i wielkości instalowanych urządzeń oraz montaż nowego źródła ciepła oraz zasobnika C.W.U. z dodatkową grzałką elektryczną i wpięcie do istniejących instalacji C.O. i C.W.U. w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania instalacji w trybie automatycznym; 4) montaż jednostek wewnętrznych oraz zewnętrznych w przypadku instalacji z pompami ciepła powietrznymi oraz wykonanie wymaganej ilości odwiertów i instalacja sond gruntowych w przypadku instalacji z gruntową pompą ciepła, 5) wszystkie zamontowane urządzenia muszą stanowić kompletny zestaw służący do celów C.O. oraz C.W.U, 6) wykonanie zabezpieczeń instalacji c.o. i c.w.u. zgodnie z obowiązującymi normami; 7) wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej; 8) instalację sterownika nowego źródła ciepła z czujnikami temperatury zewnętrznej oraz czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy instalacji, 9) wykonanie izolacji termicznych zgodnie z obowiązującymi normami; 10) wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji 11) uruchomienie instalacji i udział w odbiorze technicznym; 12) przeszkolenie użytkownika w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi instalacji oraz jej bieżącej konserwacji; 13) odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku montażu instalacji; 14) zabezpieczenie asysty technicznej w postaci infolinii dla użytkownika instalacji w okresie gwarancyjnym; 15) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji zawierającej: schemat instalacji oraz dokumentację fotograficzną wykonanej instalacji; prostą instrukcję obsługi instalacji napisaną językiem nietechnicznym w języku polskim; protokoły badań i sprawozdań z wynikiem pozytywnym - protokoły szczelności instalacji hydraulicznych, wykonanych przez Wykonawcę; deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty na zamontowane urządzenia i materiały, certyfikaty z oznaczeniami CE; karty techniczne zamontowanych urządzeń; karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń; protokół przeszkolenia Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi i konserwacji bieżącej instalacji; Kartę Regulacji (ustawienia sterownika kotła); Protokół Instalacji podpisany przez certyfikowanego Instalatora; protokół odbioru instalacji podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcę, przy udziale mieszkańca. 4.2.2. część 2 zamówienia – „Dostawa i montaż gruntowych pomp ciepła na terenie Gminy Mirów” obejmująca, w szczególności: 1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 3 szt. gruntowych pomp ciepła w budynkach gospodarstw domowych, 2) demontaż starego źródła ciepła wraz z zasobnikiem do C.W.U., wyniesienie z kotłowni na zewnątrz i przekazanie protokolarnie mieszkańcowi lub utylizacja, 3) dobór odpowiedniej mocy i wielkości instalowanych urządzeń oraz montaż nowego źródła ciepła oraz zasobnika C.W.U. z dodatkową grzałką elektryczną i wpięcie do istniejących instalacji C.O. i C.W.U. w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania instalacji w trybie automatycznym; 4) montaż jednostek wewnętrznych oraz zewnętrznych w przypadku instalacji z pompami ciepła powietrznymi oraz wykonanie wymaganej ilości odwiertów i instalacja sond gruntowych w przypadku instalacji z gruntową pompą ciepła, 5) wszystkie zamontowane urządzenia muszą stanowić kompletny zestaw służący do celów C.O. oraz C.W.U, 6) wykonanie zabezpieczeń instalacji c.o. i c.w.u. zgodnie z obowiązującymi normami; 7) wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej; 8) instalację sterownika nowego źródła ciepła z czujnikami temperatury zewnętrznej oraz czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy instalacji, 9) wykonanie izolacji termicznych zgodnie z obowiązującymi normami; 10) wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji 11) uruchomienie instalacji i udział w odbiorze technicznym; 12) przeszkolenie użytkownika w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi instalacji oraz jej bieżącej konserwacji; 13) odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku montażu instalacji; 14) zabezpieczenie asysty technicznej w postaci infolinii dla użytkownika instalacji w okresie gwarancyjnym; 15) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji zawierającej: schemat instalacji oraz dokumentację fotograficzną wykonanej instalacji; prostą instrukcję obsługi instalacji napisaną językiem nietechnicznym w języku polskim; protokoły badań i sprawozdań z wynikiem pozytywnym - protokoły szczelności instalacji hydraulicznych, wykonanych przez Wykonawcę; deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty na zamontowane urządzenia i materiały, certyfikaty z oznaczeniami CE; karty techniczne zamontowanych urządzeń; karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń; protokół przeszkolenia Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi i konserwacji bieżącej instalacji; Kartę Regulacji (ustawienia sterownika kotła); Protokół Instalacji podpisany przez certyfikowanego Instalatora; protokół odbioru instalacji podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcę, przy udziale mieszkańca - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42511110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną