Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
- Data zamieszczenia: 2018-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Żwirki i Wigury 4a
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
REGON: 27628477900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż platformy schodowej do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich standardowych i elektrycznych w Zespole Szkól nr 2 Specjalnych w Mikołowie w projekcie pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż platformy schodowej do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach standardowych i elektrycznych wraz z zasilaniem elektrycznym i odpowiednią dokumentacją techniczno-odbiorczą w Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie w projekcie pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku, dla poddziałania: 11.2.1 Wsparcie szkolnictwa zawodowego ZIT. 1.1 Do zadań Wykonawcy należy: 1) przygotowanie dokumentacji technicznej montażu platformy schodowej w Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie 2) dostawa i montaż platformy schodowej w Zespole Szkól nr 2 Specjalnych w Mikołowie. 3) wykonanie zasilania elektrycznego w/w platformy od najbliższej skrzynki rozdzielczej prądu w ZSnr2S Mikołów (odległość skrzynki rozdzielczej do miejsca zasilania platformy to ok. 10m) 4) przygotowanie dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia, 5) pokrycie kosztów odbioru urządzenia przez Urząd Dozoru Technicznego w ZSnr2S Mikołów, 6) sporządzenie protokołu dotyczącego pomiarów elektrycznych, 7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 8) przeprowadzenie instruktażu obsługi platformy dla minimum 3 osób wskazanych przez Zamawiającego. 1.2 Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące licząc od dnia podpisana protokołu odbioru. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 1.4 Wizualizacja miejsca montażu platformy schodowej zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33196200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ); 1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z ofertą. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń wspierających czynności życia codziennego osób starszych i osób niepełnosprawnych
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa urządzeń wspierających czynności życia codziennego osób starszych i osób niepełnosprawnych
Dodano: 2020-12-21 - Dostawa urządzeń wspierających czynności życia codziennego osób starszych i osób niepełnosprawnych
Dodano: 2020-11-30 - Dostawa sprzętu specjalistycznego dla osób z niepełnosprawnością dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2020-09-16 - Dostawa i montaż wyposażenia do budynku dawnej Łaźni w Zawierciu, w ramach zadania pn.: ”Modernizacja i adaptacja zdegradowanego budynku dawnej łaźni na osiedlu TAZ w Zawierciu.”
Dodano: 2020-02-21 - Dostawa oraz montaż sprzętu do rehabilitacji na użytek Środowiskowego Domu Samopomocy w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2019-11-29 - „Dostawa oraz montaż sprzętu do rehabilitacji na użytek Środowiskowego Domu Samopomocy w Jastrzębiu-Zdroju"
Dodano: 2019-10-14 - Zakup i dostawa wyposażenia do budynku przy ulicy Niedziałkowskiego 22 w Zawierciu, w ramach zadania pn.: ”Rewitalizacja zdegradowanego budynku na osiedlu TAZ w Zawierciu w celu adaptacji na mieszkania Wspomagane i chronione.”
Dodano: 2019-10-10 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2019-10-08 - Dostawa sprzętu komputerowego dla stanowisk osób niepełnosprawnych
Dodano: 2019-08-08