Przetargi.pl
Dostawa i montaż pieców konwekcyjno-parowych oraz kotłów warzelnych parowych 300l autoklawowych

13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 216483290 , fax. 261483222
  • Data zamieszczenia: 2023-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 216483290, fax. 261483222
    REGON: 340907277
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż pieców konwekcyjno-parowych oraz kotłów warzelnych parowych 300l autoklawowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ►Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pieców konwekcyjno-parowych, zgodnie z wymaganiami określonymi dokumentacją zamówienia oraz warunkami określonymi przez Zamawiajacego.►Opis przedmiotu zamówienia, na który składają się: Wymagania konstrukcyjne Wymagania techniczne Wymagania dodatkowezostał zawarty w Wymaganiach Taktyczno-Technicznych (WTT) na zakup sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej.►Zakres przedmiotu zamówienia: dostawa i montaż 1 szt. pieca konwekcyjno-parowego 10-półkowego z okapem kondensacyjnym i podstawą dostawa i montaż 1 szt. pieca konwekcyjno-parowego 20-półkowego z okapem kondensacyjnym, wyposażeniem i podstawą ►Miejsce dostawy i montażu (w tym uruchomienia): dostawa i montaż 1 szt. pieca konwekcyjno-parowego 10-półkowego z okapem kondensacyjnym i podstawą: stołówka wojskowa przy al. 3 Maja 4, 86-200 Chełmnodostawa i montaż 1 szt. pieca konwekcyjno-parowego 20-półkowego z okapem kondensacyjnym, wyposażeniem i podstawą: stołówka wojskowa przy ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz.►Oferowany przedmiot zamówienia powinien być:1) fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii;2) powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu; 3) powinien być modułowy i ze sobą kompatybilny i estetyczny;4) gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;5) dostarczony przedmiot zamówienia winien posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku. ►Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowiązany we własnym zakresie i w cenie umowy do:1) dostawy przedmiotu zamówienia;2) rozładunku przedmiotu zamówienia;3) wniesienia i ustawienia we wskazanym miejscu;4) montażu urządzeń (w tym ich tzw. rozruch techniczny i technologiczny);5) jednorazowe przeszkolenie personelu z obsługi i eksploatacji urządzeń – szkolenie winno zostać przeprowadzone w dniu uruchomienia urządzenia. Powyższy zakres przedmiotu zamówienia jest realizowany we własnym zakresie i własnym staraniem Wykonawcy. Oferowana cena winna uwzględniać kompleksowe wykonanie wymaganego zakresu zamówienia.►Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kotłów warzelnych parowych 300l autoklawowych, zgodnie z wymaganiami określonymi dokumentacją zamówienia oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego.►Opis przedmiotu zamówienia, na który składają się: Wymagania konstrukcyjne Wymagania techniczne Wymagania dodatkowezostał zawarty w Wymaganiach Taktyczno-Technicznych (WTT) na zakup sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej.►Zakres przedmiotu zamówienia: dostawa i montaż 2 szt. kotła warzelnego parowego 300l autoklawowego ►Miejsce dostawy i montażu (w tym uruchomienia): dostawa i montaż 2 szt. kotła warzelnego parowego 300l autoklawowego: stołówka wojskowa przy ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz.►Oferowany przedmiot zamówienia powinien być:1) fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii;2) powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu; 3) powinien być modułowy i ze sobą kompatybilny i estetyczny;4) gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;5) dostarczony przedmiot zamówienia winien posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku. ►Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowiązany we własnym zakresie i w cenie umowy do:1) dostawy przedmiotu zamówienia;2) rozładunku przedmiotu zamówienia;3) wniesienia i ustawienia we wskazanym miejscu;4) montażu urządzeń (w tym ich tzw. rozruch techniczny i technologiczny);5) jednorazowe przeszkolenie personelu z obsługi i eksploatacji urządzeń – szkolenie winno zostać przeprowadzone w dniu uruchomienia urządzenia. Powyższy zakres przedmiotu zamówienia jest realizowany we własnym zakresie i własnym staraniem Wykonawcy. Oferowana cena winna uwzględniać kompleksowe wykonanie wymaganego zakresu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42340000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ►Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 3.500,00 zł, w tym:zadanie nr 1: 2.500,00 złzadanie nr 2: 1.000,00 zł►Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą.►Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14) Ustawy.►Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2022 r.poz. 2080).►W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 2-3 , z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Ustawy.►Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY54 1010 1078 0105 5913 9120 2000Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnychna rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).►Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt. 2-4, należy przekazać wraz z ofertą za pośrednictwem platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/13wogDokument winien być wniesiony w oryginale w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta.►Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium.►Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni wszystkim Wykonawcom w okolicznościach opisanych w art. 98 ust. 1 i 2 Ustawy.► Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 98 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.►Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną