Przetargi.pl
Dostawa i montaż modułowego systemowego zaplecza sanitarno-szatniowego boisk w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 przy ul. Szkolnej 33 w Ropczycach

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2012-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż modułowego systemowego zaplecza sanitarno-szatniowego boisk w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 przy ul. Szkolnej 33 w Ropczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż modułowego systemowego zaplecza sanitarno-szatniowego boisk w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 przy ul. Szkolnej 33 w Ropczycach. CPV: 44211100-3 Budynki modułowe i przenośne 45330000-9 Roboty instalacyjne wod. - kan. i sanitarne 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Dostawę kompletnego budynku zaplecza sanitarno-szatniowego boisk ORLIK 2012: wykonanie wykonanego w systemie opartym na prefabrykowanych modułowych elementach stalowych, modułowego systemowego budynku zaplecza sanitarno- szatniowego TYP STANDARD+, zgodnie z opracowanym przez KR Studio Pracownia Architektoniczna Rafał Owczarek, projektem budowlanym zamiennym modułowego systemowego zaplecza sanitarno-szatniowego boisk w ramach programu Moje boisko-ORLIK 2012. 2.1.2 Zaplecze powinno być wykonane z modułów z instalacjami wewnętrznymi: elektrycznymi oświetlenia i gniazd wtykowych 220V, grzewczą, ogrzewanie elektryczne wodociągowymi zimnej i ciepłej wody, kanalizacji sanitarnej, instalacji niskoprądowej (2 kamery z urządzeniem nagrywającym) wentylacji oraz kompletnym wyposażeniem zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 1do SIWZ. Budynek zaplecza o pow. użytkowej min. ok. 60 m2, winien posiadać pomieszczenia dla następujących funkcji: a/pomieszczenie dla trenera ( nr.1)o pow. ok. 6 m2 wyposażenie m.in. w :grzejnik elektryczny konwekcyjny o mocy 1000W, wentylator wyciągowy i nawiewny z nagrzewnicą, b/magazyn (pom. nr 2)o pow. ok. 6 m2 wyposażenie m.in. w wentylator wyciągowy i nawiewny z nagrzewnicą, c/łazienka (pom, nr 3)o pow. ok. 6 m2 wyposażenie m.in. w: miska ustępowa typu kompakt z deską, umywalka 50 wraz z baterią, pisuar z zaworem automatycznym spłukującym, grzejnik elektryczny konwekcyjny o mocy 1000W, wentylator wyciągowy i nawiewny z nagrzewnicą, d/ łazienka damska przystosowana dla osób niepełnosprawnych (pom. nr 4)o pow. ok. 6 m2 ; z wyposażeniem m. in. w: muszla klozetowa typu compact z deską, uchwyt, umywalka wraz z baterią, podgrzewacz elektryczny z armaturą poj. 15l, kratki ściekowe z pokrywami chromoniklowymi, grzejnik elektryczny konwekcyjny o mocy 1000W,wentylator wyciągowy i nawiewny z nagrzewnicą, e/ szatnie (pom.5,6,7,8)o pow. po ok. 6,0 m2 każda z wyposażeniem m.in. po: jednej umywalce 50 z baterią, podgrzewacz elektryczny z armaturą i zabezpieczeniem poj. 100l (szatnia w pomieszczeniu nr 8), grzejniki elektryczne konwekcyjne o mocy 1000W po 1 w każdej szatni, wentylatory wyciągowe i nawiewne z nagrzewnicą po 1 w każdej szatni, f/łazienki (pom. 9,10) o pow. ok. po 6 m2 każda z łazienek wyposażona m.in. w: miskę ustępową typu compact - po 1 w każdej łazience, pisuar z zaworem automatycznym spłukującym po1 w każdej łazience, punkt czerpalny ze złączką do węża - po 1 w każdej łazience, natryski, grzejniki elektryczne konwekcyjne o mocy 1000W po 1 w każdej łazience, które należy wyposażyć w zakresie zgodnym z wykazem zestawienia pomieszczeń z projektu. 2.1.3 Przestrzeń pomiędzy kontenerami (segmentami) powinna być zadaszona. 2.1.4 Dowóz do miejsca dostawy wraz z załadunkiem i rozładunkiem kontenerów (modułów). 2.1.5 Montaż kontenerów (modułów)z instalacjami wewnętrznymi i wyposażeniem. 2.2 Wykonanie posadzki pergoli: deska kompozytowa szer. 15 cm. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej, stanowiącymi zał. Nr 1 do SIWZ 2.3 Roboty instalacyjne - podłączenie instalacji wewnętrznych budynku zaplecza z już wykonanymi przyłączami doprowadzonymi do zaplecza w ramach odrębnego zadania. 2.4 Instalacje elektryczne: Wszystkie roboty wykonać zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej, stanowiącymi zał. Nr 1 do SIWZ 2.5 Instalacje sanitarne: Wszystkie roboty wykonać zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej, stanowiącymi zał. Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 1 do SIWZ - Dokumentacja projektowa -Projekt budowlany zamienny budowy kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 wraz z budynkiem szatniowym i infrastrukturą techniczną w zakresie zmiany zagospodarowania terenu oraz kształt budynku szatniowego. 3. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na przedmiot dostawy wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu dostawy i podpisania (bez uwag)końcowego protokołu odbioru . 3.1 Dostawę fabrycznie nowego zaplecza sanitarno-szatniowego Wykonawca może zrealizować po uprzednim przekazaniu Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej budynku kontenera, oraz dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania w budownictwie materiałów i wyrobów, które zamierza wbudować: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. 3.2 Dostawa i montaż kontenera wraz z połączeniem z już wykonanymi przyłączami, wykonywane będą na czynnym obiekcie oświatowym. Wymagane jest odpowiednie zorganizowanie robót budowlanych oraz zabezpieczenie terenu budowy, w sposób nie kolidujący z pracą placówki szkolnej, przez cały okres realizacji inwestycji. 4. Dostawca ma obowiązek realizować dostawę, w koordynacji z Wykonawcą zadania pn.: Budowa kompleksu boisk w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 przy Zespole Szkół nr 5 przy ul. Szkolnej 33 w Ropczycach wraz przyłączami do zaplecza sanitarno-szatniowego - firmą ZUM Dębica Sp. z o.o. ul. Ratuszowa 12. 5. Stan istniejący Teren, na którym zostanie zamontowane zaplecze sanitarno - szatniowe boisk sportowych, stanowi działka 1682/ 1 obręb Ropczyce Pietrzejowa oraz część działek nr 641/3,641/1 obręb Ropczyce Witkowice, będącej własnością Gminy Ropczyce. Na powyższych działkach, obecnie realizowane jest przez Zamawiającego zadanie pn Budowa kompleksu boisk w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 przy Zespole Szkół nr 5 przy ul. Szkolnej 33 w Ropczycach wraz z przyłączami do zaplecza sanitarno-szatniowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442111003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,0 zł max(słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ropczycach Nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. 208 (II p. sekretariat) a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach