Przetargi.pl
Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej w budynkach G (CSM) i E (CSD) Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku

UCZELNIA PAŃSTWOWA IM. JANA GRODKA W SANOKU ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Mickiewicza 21
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0 - 13 46 559 50
  • Data zamieszczenia: 2023-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: UCZELNIA PAŃSTWOWA IM. JANA GRODKA W SANOKU
    ul. Mickiewicza 21
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 0 - 13 46 559 50
    REGON: 371020877
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up-sanok.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej w budynkach G (CSM) i E (CSD) Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Celem inwestycji jest montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy do 100 kWp, podzielonej na 2 punkty;a) Budynek CSD – moc instalacji PV do 50 kWp (nie mniejsza niż 47kWp).b) Budynek CSM – moc instalacji PV do 50 kWp (nie mniejsza niż 47kWp).Zadaniem Wykonawcy będzie przedstawienie propozycji najkorzystniejszej lokalizacji montażu paneli fotowoltaicznych nadachach w/w budynków pod względem wydajności, kosztów i bezpieczeństwa eksploatacji. Instalacja ma pracować wsystemie „on-grid”, tj. energia jest zużywana na bieżąco, a ewentualne nadwyżki wyprodukowanej energii, zostanąwyprowadzone do sieci dystrybucyjnej w celu późniejszego rozliczenia. Instalacja PV musi posiadać system monitoringu on line w celu bieżącej kontroli pracy poszczególnych paneli i optymalizatorów oraz produkcji energii elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000 zł.Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarte są w pkt. XV SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki udziału w postępowaniu:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł (dwieścietysięcy złotych).2) zdolności technicznej lub zawodowej:[DOŚWIADCZENIE] O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat przedupływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 5 zamówień, polegających na dostawie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych o mocy nie mniejszej niż 47 kWp.Uwaga: przez zamówienie należy rozumieć usługę/robotę świadczoną na rzecz jednego zleceniodawcy w ramach jednej umowy, polegającą na wykonaniu wyżej opisanych zamówień.[PERSONEL] Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniuzamówienia i będą odpowiedzialnymi za świadczenie usług oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe idoświadczenie, niezbędne do wykonywania zamówienia, tj.:• 2 osobami, które posiadają ważny Certyfikat UDT w zakresie wykonywania systemów fotowoltaicznych. Osoby te musząposiadać doświadczenie minimum 1 rok w podłączeniu instalacji fotowoltaicznej, posiadają ważne badania lekarskiedopuszczające do pracy na wysokości,• 1 osobą posiadającą uprawnienia SEP „E” oraz „D”. Osoba ta musi posiadać doświadczenie minimum 1 rok w podłączeniuinstalacji fotowoltaicznej,• 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Uwaga:Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku łącznego posiadania przez wskazaną/e osobę/y więcej niżjednego z ww. uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach