Przetargi.pl
„Dostawa i montaż mebli w Urzędzie Gminy Psary”

Urząd Gminy w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 294 49 00 wew. 41, , fax. 32 294 49 01
  • Data zamieszczenia: 2019-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Psarach
    ul. Malinowicka 4
    42-512 Psary, woj. śląskie
    tel. 32 294 49 00 wew. 41, , fax. 32 294 49 01
    REGON: 53724300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.psary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż mebli w Urzędzie Gminy Psary”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem w miejscu /pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Zakres dostawy obejmuje następujący asortyment: 1). Biurko łukowe wym. 180/60/135/50/74 szt. 2; 2). Kontener z drzwiami wym. 30/46/74 szt. 2; 3). Kontener 3 szuflady + wnęka wym. 41/56/74 szt. 2; 4). Listwa odbojowa wym. 160/25 szt. 2 ; 5). Podstawka łukowa na nodze metalowej wym. 80/30/74 szt. 1. 3. Każdy rodzaj mebli musi spełniać następujące kryteria: 3.1. Wszystkie elementy wykonane z płyty o grubości 18 mm obustronnie pokrytej laminatem; 3.2. blaty biurkowe wyposażone w przelotkę z maskownicą pod okablowanie; 3.3. wszystkie krawędzie korpusu i wnętrza wykończone PVC o grubości 2 mm w kolorze płyty bez ostrych krawędzi; 3.4. uchwyt metalowy srebrny satyna; 3.5. szuflady zamykane na zamek centralny patentowy z kpl. min. 2 kluczy; 3.6. drzwi zamykane na zamek centralny z kpl. min. 2 kluczy; 3.7. kolor: grusza; 3.8. materiały użyte do wykonania mebli (t.j. płyty, farby, laminaty, elementy wykonane z tworzyw sztucznych i inne) muszą posiadać atesty higieniczne potwierdzające, ze mogą być zastosowane do produkcji mebli wykorzystywanych w pomieszczeniach przeznaczonych na czasowy i stały pobyt ludzi; 3.9. podane wymiary są przybliżone, przed przystąpieniem do produkcji zalecana jest wcześniejsza wizja lokalna i pomiar z natury, by w pełni dopasować układ mebli do pomieszczenia; 3.10. Wykonawca ponadto jest zobowiązany do dostarczenia własnym transportem przedmiotu zamówienia, jego rozładunku, rozpakowania, montażu na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego, należytego uprzątnięcia miejsc, w których są lub były prowadzone praca. 4. Gwarancja i rękojmia. 1.1. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany w Formularzu ofertowym (okres gwarancji stanowi również kryterium oceny ofert), jednak nie krócej niż 24 miesiące; 1.2. Wykonawca udzieli rękojmi za wady fizyczna rzeczy na okres równy okresowi gwarancji wskazany w Formularzu ofertowym, jednak nie krócej niż 24 miesiące. Uwaga nr 1: 1) Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 2) Termin gwarancji należy zadeklarować w pełnych miesiącach od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 3) Określenie terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym poniżej wymaganego minimum tj. 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 4) W przypadku deklaracji okresu gwarancji w Formularzu Ofertowym, powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 72 miesiące, natomiast w treści umowy – zgodnie z deklaracją zawartą w Formularzu Ofertowym. 5) W przypadku gdy Wykonawca nie określi w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji Zamawiający przyjmie okres gwarancji minimalny tj. 24 miesiące. 6) Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 7) Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości. 8) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji jakości lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 5. Warunki płatności. 5.1. Kwota wynagrodzenia ma charakter ryczałtowy i obejmuje wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją przedmiotu umowy. 5.2. Płatność zrealizowana będzie po wykonaniu przedmiotu umowy. 5.3. Wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, do faktury należy dołączyć protokół odbioru podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego – załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2.2. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.4. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia. 3.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 3.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem. Uwaga nr 3. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia, o którym mowa powyżej w pkt 3.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach