Nadleśnictwo Myszyniec ogłasza przetarg
- Adres: 07-430 Myszyniec, Zawodzie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7721413, 7722215 , fax. 297 721 421
- Data zamieszczenia: 2019-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Myszyniec
Zawodzie 3
07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie
tel. 029 7721413, 7722215, fax. 297 721 421
REGON: 55032692228001 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_myszyniec/zamowienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyna nieposiadajaca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH W SIEDZIBIE NADLEŚNICTWA MYSZYNIEC - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli biurowych wraz z podłączeniem sprzętu AGD zakupionego przez Zamawiającego oraz rozmieszczenie mebli, zgodnie z Projektem Aranżacji w pomieszczeniach budynku biurowego będącego siedzibą Nadleśnictwa Myszyniec, Zawodzie 3, 07-430 Myszyniec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, charakterystykę dostawy oraz parametry techniczne określa załączona do SIWZ dokumentacja, składająca się z: a) wykazu pomieszczeń wraz z opisem elementów dodatkowego wyposażenia wnętrz wg Załącznika nr 10 do SIWZ, b) projektu aranżacji wnętrz (wizualizacja rozmieszczenia mebli i wyposażenia wg pomieszczeń) wraz z opisem technicznym mebli wg Załącznika nr 11 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP PARIBAS nr rachunku: 31 1600 1462 1022 6146 3000 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach biurowych w siedzibie Nadleśnictwa Myszyniec.” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Treść gwarancji wadialnej/poręczenia musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2024-03-05 - Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem mebli biurowych dla Państwowej Agencji Atomistyki
Dodano: 2024-01-11 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2023-12-06 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2023-11-24 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-11-04 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń w budynku nr 80 na terenie Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia w Zielonce
Dodano: 2023-10-24 - Dostawa wyposażenia i aparatury medycznej do Przychodni przy ul. Wiertniczej 81
Dodano: 2023-09-18 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych
Dodano: 2023-09-12