Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
- Data zamieszczenia: 2019-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Wybrzeże L.Pasteura 1
50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
REGON: 00028898100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 (pięć) części osobno oceniane: Część A – Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia w pomieszczeniach biurowych Katedry i Zakładu Genetyki, Część B – Dostawa i montaż ławek tapicerowanych na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu, Część C – Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia w pomieszczeniach biurowych Katedry i Kliniki Chorób Serca, Część D – Dostawa i montaż mebli biurowych w pomieszczeniach biurowych Katedry i Kliniki Chorób Serca, Część E - Dostawa i montaż mebli biurowych w pomieszczeniach biurowych Katedry i Kliniki Chorób Serca. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach: nr 2A – nr 2E, nr 6 do SIWZ (Arkusz cenowy dla części A). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz by spełniał wymogi zawarte w załącznikach: nr 2A – nr 2E, nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1A - nr 1E do SIWZ), dla części, na którą(e) Wykonawca składa ofertę – wypełniony(e) przez Wykonawcę, 2) Specyfikację techniczną mebli (załączniki nr: 2A - nr 2E do SIWZ), 3) Część A - Arkusz cenowy dla Części A - wypełniony(e) przez Wykonawcę (załącznik nr 6 do SIWZ), 4) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 5) Oświadczenia wymienione w Rozdziale VII pkt 1-4 SIWZ, 6) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2023-07-26 - Dostawa urządzeń oraz mebli biurowych w ramach kosztów pośrednich projektu „Nowoczesna Edukacja - pomysł na rozwój Gminy Kowary”
Dodano: 2023-07-24 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131.
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa i montaż mebli dla Studium Języków Obcych Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2023-07-12 - „Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Szkoły Podstawowej w Siechnicach”
Dodano: 2023-05-30 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem do siedziby Starostwa Powiatowego w podziale na części. Część I – Dostawa foteli obrotowych biurowych.
Dodano: 2023-05-02 - Pierwsze wyposażenie Regionalnego Centrum Kultury Słowiańskiej w Sobótce - dostawa i montaż mebli
Dodano: 2021-09-06 - Wykonanie usługi zaprojektowania, wykonania, dostawy oraz montażu mebli do Dziennego Domu Opieki Medycznej w Sycowie”
Dodano: 2021-03-11 - Zakup wyposażenia meblowego (szafki metalowe odzieżowe oraz regały metalowe) wraz z dostawą i montażem przeznaczonego do wybranych pomieszczeń Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu.
Dodano: 2021-03-04 - Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż wyposażenia Inkubatora Przedsiębiorczości E-SPORTU w ramach projektu „Budowa budynku wraz z niezbędną infrastrukturą i wyposażeniem celem utworzenia Inkubatora Przedsiębiorczości E-SPORTU przy ul. Józefa Mianowskiego 2b we Wrocławiu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Dodano: 2021-02-12