Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
  • Data zamieszczenia: 2019-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    Wybrzeże L.Pasteura 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
    REGON: 000288981
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu zgodnie z opisami technicznymi przedmiotu zamówienia, stanowiącymi załączniki 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G, 2H, 2I do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć części osobno ocenianych: Część A – Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Katedry i Zakładu Chemii Fizycznej, Część B – Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Biologii Molekularnej i Komórkowej, Część C – Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Katedry i Zakładu Mikrobiologii, Część D – Dostawa i montaż krzeseł i taboretów dla Katedry i Zakładu Mikrobiologii, Część E – Dostawa i montaż szafy laboratoryjnej dla Katedry i Zakładu Biofizyki, Część F – Dostawa i montaż krzeseł i taboretów dla Zakładu Chemii Klinicznej, Część G - Dostawa i montaż taboretów laboratoryjnych dla Zakładu Anatomii Prawidłowej, Część H – Dostawa i montaż krzeseł i taboretów dla Katedry i Zakładu Genetyki, Część I - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Histologii i Embriologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania techniczne - zawierają załączniki nr: 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G, 2H, 2I do SIWZ. Przed wykonaniem mebli wchodzących w skład zamówienia Wykonawca dokona pomiarów sprawdzających w zakresie prawidłowości określenia ich rozmiarów dostosowanych do pomieszczeń. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do SIWZ). Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz by spełniał wymogi zawarte w załącznikach nr: 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G, 2H, 2I do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39180000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (załączniki nr: 1A, nr 1B, nr 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H, 1I do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Specyfikację techniczną mebli (załączniki nr: 2A, nr 2B, nr 2C, 2D, 2E, 2F, 2G, 2H, 2I do SIWZ), 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 4) Oświadczenia wymienione w Rozdziale VII pkt 1-4 niniejszej SIWZ, 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Część C - Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj. dokumentów wymienionych w Załączniku nr 2C do SIWZ (we fragmencie dot.: OPIS WYKONANIA - Wymagania techniczne i jakościowe). Dokumenty winny być złożone w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem. Część I - Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj. dokumentów wymienionych w Załączniku nr 2I do SIWZ. Dokumenty winny być złożone w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach