Przetargi.pl
Dostawa i montaz mebli biurowych wraz z dodatkowym wyposażeniem do pomieszczeń w siedzibie Nadleśnictwa Kłobuck

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kłobuck ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, Zakrzewska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 172 695 , fax. 343 100 058
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kłobuck
    Zakrzewska 85
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 172 695, fax. 343 100 058
    REGON: 15002700800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_klobuck
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kłobuck

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaz mebli biurowych wraz z dodatkowym wyposażeniem do pomieszczeń w siedzibie Nadleśnictwa Kłobuck
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: a) meble biurowe 39130000-2 b) szafy na akta 39132100-7 c) różne meble i wyposażenie 39150000-8, d) krzesła 39112000-0, e) meble i wyposażenie kuchni 39141000-2, f) sprzęt gospodarstwa domowego 39700000-9 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli biurowych wraz z dodatkowym wyposażeniem wymieniowych w Wykazie oraz ich rozmieszczenie, zgodnie z Projektem Aranżacji w pomieszczeniach budynku biurowego będącego siedzibą Nadleśnictwa Kłobuck przy ul Zakrzewskiej 85 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, charakterystykę dostawy oraz parametry techniczne określa załączona do SIWZ dokumentacja, składająca się z: a) opisu technicznego mebli oraz wyposażenia dodatkowego - załącznik Nr 1 do SIWZ b) wykazu mebli oraz wyposażenia dodatkowego - załącznik Nr 2 do SIWZ c) projektu aranżacji wnętrz (wizualizacja rozmieszczenia mebli i wyposażenia wg.pomieszczeń) - załącznik Nr 3 do SIWZ 4. Dostarczone meble oraz wyposażenie dodatkowe muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania zawarte w szczegółowym opisie mebli oraz elementów dodatkowego wyposażenia. 5. Montaż, złożenie mebli oraz wyposażenia dodatkowego Wykonawca zobowiązany jest dokonać zgodnie z Projektem Aranżacji Wnętrz (wizualizacją rozmieszczenia mebli oraz wyposażenia dodatkowego wg.pomieszczeń) 6. Wszystkie dostarczone meble oraz wyposażenie dodatkowe winny posiadać aktualne wymagane prawem atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, badania wytrzymałościowe, świadectwa jakości oraz inne dokumenty dopuszczające ich użytkowanie w pomieszczeniach biurowych. Atesty i certyfikaty winny potwierdzać, iż producent mebli oraz wyposażenia dodatkowego posiada następujące certyfikaty (wydane przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości): - System Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 - System Zarządzania Środowiskowego ISO 14001:2015 oraz atesty i certyfikaty zgodności z normami wymienione w opisie technicznym mebli oraz wyposażenia dodatkowego oraz dla szaf, kontenerów i krzeseł objętych zamówieniem; dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane. 7. Zamawiający wymaga, aby do mebli dostarczony został również komplet kluczy systemowych zgodnie z opisem w złączniku nr 2 do SIWZ. 8. Świadectwa certyfikaty, atesty, raporty, protokoły z badań itp. opisujące wymagania zawarte w opisie technicznym mebli oraz wyposażenia dodatkowego należy przedłożyć na wezwanie Zamawiającego . 9. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznej charakterystyki zaoferowanych mebli oraz wyposażenia dodatkowego poprzez ich krótki opis , np. wskazanie na konkretny wyrób, podanie nazwy, określenie marki, znaku towarowego oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech. Dotyczy to wyposażenia dodatkowego oraz takich elementów składowych mebli jak: producent płyty, zawiasów, obrzeży, stelaży, blatów wykonywanych w technice „postforming” Karty katalogowe, prospekty lub foldery wszystkich rodzajów mebli oraz wyposażenia dodatkowego objętego zamówieniem, w celu potwierdzenia spełniania podanych w opisie wymogów do każdego rodzaju mebla oraz wyposażenia dodatkowego - należy przedstawić, co najmniej jedną kartę katalogową, na której będzie przedstawiony proponowany mebel oraz element wyposażenia dodatkowego. Karta katalogowa/prospekt/folder musi zawierać nazwę mebla oraz elementu wyposażenia dodatkowego, nazwę użytego sytemu meblowego, nazwę producenta oraz zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły), elementu wyposażenia dodatkowego wymiary oraz szczegóły techniczne pozwalają dostrzec, czy proponowany mebel oraz wyposażenie dodatkowe spełnia wymagania określone w opisie; 10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu. Dokładny termin i godziny montażu wyposażenia muszą być wcześniej uzgodnione z zamawiającym. 11. Zamawiający wymaga, aby meble oraz elementy wyposażenia tego samego typu objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. aby posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę, detale. Oferowane produkty stanowiące elementy mebli muszą być rozwiązaniami systemowymi, umożliwiającymi zmianę ich wzajemnej konfiguracji. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z szczegółowym opisem mebli oraz wyposażenia dodatkowego oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości dostaw, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny. 13. Zobowiązania Wykonawcy będą uznane za wykonane z chwilą podpisania przez strony protokołu zdawczo odbiorczego bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego, na podstawie, którego zostanie wystawiona faktura VAT. 14. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz normami. 15. Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu z winy Wykonawcy będą usuwane przez niego na jego koszt. 16. Wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt, Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu prac montażowych jest zobowiązany do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu. 17. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 18. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi nie krótszej niż 36 miesięcy na dostarczone meble, elementy wyposażenia dodatkowego oraz sprzęt AGD wykorzystane do realizacji zamówienia licząc od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39132100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 9000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych, groszy 00/100). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy w Banku Ochrony Środowiska S.A. Oddział w Częstochowie, nr rachunku BOŚ S.A. o Częstochowa 27154010142001730441920003 z dopiskiem: „Wadium – dostawa i montaż mebli biurowych wraz z wyposażeniem dodatkowym”  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  w gwarancjach bankowych,  w gwarancjach ubezpieczeniowych,  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w tymczasowej siedzibie Nadleśnictwa Kłobuck kontener biurowy na parkingu Nadleśnictwa- sekretariat od poniedziałku do piątku w godzinach od godz. 730-1430. 4. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy. 7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach