Nadleśnictwo Włocławek ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Ziębia 13
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2349800 w. 17 , fax. 054 2349281
- Data zamieszczenia: 2011-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Włocławek
ul. Ziębia 13 13
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2349800 w. 17, fax. 054 2349281
REGON: 91050785500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wloclawek.torun.lasy.gov.pl/web/wloclawek
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włocławek
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych wg opisu zamówienia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli zgodnie z wykazem zawartym we SIWZ. 1. Przez dostawę Zamawiający rozumie zakup, dostarczenie, wniesienie, zamontowanie i ustawienie mebli i sprzętu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z opracowanym projektem wykonawczym aranżacji i wyposażenia wnętrz (załącznik nr 8 do SIWZ), który zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z przykładami graficznymi wybranych elementów, ilością oraz częścią graficzną. 2. Dodatkowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 2.1 Do realizacji zamówienia należy użyć produktów, które mieszczą się w ramach zawartych w projekcie wykonawczym aranżacji i wyposażenia wnętrz rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych oraz posiadać atesty i certyfikaty określone w zał. nr 5 do SIWZ. a) W przypadku użytych w projekcie wykonawczym aranżacji i wyposażenia wnętrz nazw własnych należy je rozumieć jako przykładowe - o parametrach i jakości pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie produktu równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych (eksploatacyjnych), przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi produktami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w projekcie wykonawczym aranżacji i wyposażenia wnętrz rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. b) Po zakończeniu dostawy Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania pomieszczeń, które były mu udostępnione w związku z realizacją zamówienia. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji i rękojmi opisany jest w rozdziale XXII SIWZ. 4. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 39130000-2 - Meble biurowe. 5. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom przy czym zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 8.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w dokumentacji technicznej ( załącznik nr 8 do SIWZ). 8.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8.3 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8.4 Wykonawca winien do oferty dołączyć próbki, atest i certyfikaty wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ. 9. Miejsce realizacji zamówienia: Budynki Nadleśnictwa Włocławek, ul. Ziębia 13; 87 -800 Włocławek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium ( art. 45 ust.4 pzp) Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 1 500,00zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BGŻ SA o Włocławek 87 2030 0045 1110 0000 0037 6160 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata: Przetarg nieograniczony - Dostawa i montaż mebli 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Sposób przekazania wadium w innej formie niż pieniężnej - wadium w innej formie niż pieniężnej wykonawca załącza do oferty W treści gwarancji wadialnej muszą być dokonane następujące stwierdzenia: 1) nazwa i adres Zamawiającego, 2) oznaczenie numeru postępowania, 3) określenie przedmiotu zamówienia, 4) nazwę i adres wykonawcy, 5) termin ważności. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 25.11.2011 r. do godz. 9:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca , którego oferta został wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_wloclawek/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli i łóżek
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa mebli do Oddziałów ZUS w Bydgoszczy, Gdańsku i Toruniu
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-04-16 - Dostawa mebli do Sali Obsługi Klienta w Inspektoracie ZUS w Kwidzynie.
Dodano: 2016-02-17 - Dostawa i montaż mebli biurowych i gabinetowych
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2015-08-27 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2015-07-01 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2015-06-23 - Dostawa mebli biurowych i łóżek, Dostawa krzeseł
Dodano: 2015-06-19 - Dostawa mebli pracowniczych dla Izby Skarbowej w Bydgoszczy
Dodano: 2015-06-05