Gmina Terespol ogłasza przetarg
- Adres: 21-550 Terespol, ul. Wojska Polskiego 47
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 3761220 , fax. 83 3761229
- Data zamieszczenia: 2012-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Terespol
ul. Wojska Polskiego 47 47
21-550 Terespol, woj. lubelskie
tel. 83 3761220, fax. 83 3761229
REGON: 03023747000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.terespol.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych, w ramach inwestycji: Budowa budynku administracyjnego Centrum Gminy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych do nowego budynku administracyjnego Centrum Gminy w Kobylanach. Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i ustawienie fabrycznie nowych pełnowartościowych mebli biurowych. Wykonawca w ramach zamówienia oraz podanej ceny ofertowej przyjmuje do wykonania: 1) zapoznanie się z obiektem, przeprowadzając wizję lokalną, celem sprawdzenia miejsca dostawy, montażu i ustawienia mebli, 2) dostawę mebli na miejsce montażu , 3) montaż i ustawienie mebli w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,- zgodnie z zał. nr 1d do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w zał. nr 1a, 1b i 1c do SIWZ. 2. Wykonawca zagwarantuje najwyższą jakość dostarczonych mebli wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i załączniku nr 1a, nr 1b i nr 1c do SIWZ. 3. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest uwzględnić wymagania Zamawiającego w zakresie kolorystyki mebli. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów (wybarwień) płyt i materiałów, które będą zastosowane w dostarczanych meblach, przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia. W tym celu Wykonawca zobligowany jest skontaktować się z osobami wskazanymi przez Zamawiającego i dokonać z nimi wiążących ustaleń w tym zakresie. Z przedmiotowych czynności należy sporządzić protokół, w którym w sposób wiążący zostanie ustalony kolor dostarczanych mebli. 4. Wszelkie zastosowane elementy wyposażenia muszą posiadać wymagane badania i atesty dopuszczające je do stosowania w budynkach użyteczności publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W szczególności zwraca się uwagę na: - przepisy dotyczące trudno zapalności i nie wydzielania toksycznych produktów spalania dla elementów tapicerowanych, - wymagania dotyczące bezpieczeństwa użytkowania i wymagań wytrzymałościowych, - rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973), w tym przede wszystkim w zakresie oferowanych foteli. 5. Opisane w załącznikach do SIWZ wymiary mebli (wysokość, głębokość, szerokość) są wymiarami pożądanymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się odchylenia od podanych wymiarów, nie większe niż +/- 5 mm dla mebli wolnostojących z wyłączeniem oklein obrzeży oraz pod warunkiem, iż zastosowanie przedmiotowych odchyleń nie będzie miało wpływu na funkcjonalność mebli oraz nie będzie pogarszać parametrów estetycznych i stopnia powiązania dostarczonych mebli z kubaturą pomieszczeń, w których meble te będą użytkowane. Stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaterespol.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP/PN/41/2016 Dostawa i montaż mebli dla Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa mebli biurowych, krzeseł i foteli
Dodano: 2016-06-13 - BZP/PN/39/2016 Sukcesywna dostawa mebli dla Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa mebli biurowych i gabinetowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. OP-IV.272.38.2016.AMI
Dodano: 2016-05-11 - Dostawę mebli biurowych, krzeseł i foteli.
Dodano: 2016-04-22 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin w 2016 r.
Dodano: 2016-04-14 - BZP/PN/27/2016 Sukcesywna dostawa i montaż mebli , krzeseł, foteli dla PL na rok 2016/2017.
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie [OP-IV.272.15.2016.AGP]
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa mebli biurowych i gabinetowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z podziałem na części. [OP-IV.272.10.2016.AMI]
Dodano: 2016-02-17 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych, oraz dostawa i montaż biurowych krzeseł i foteli oraz wieszaków ubraniowych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin w 2016r. - II części
Dodano: 2016-01-21