Miasto Białystok ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 869 62 49 , fax. 85 869 62 65
- Data zamieszczenia: 2017-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
Słonimska 1
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 869 62 49, fax. 85 869 62 65
REGON: 000515000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych do miejsc wskazanych przez Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane meble muszą być fabrycznie nowe. Ponadto Zamawiający wymaga minimalnego 24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone meble od dnia dostawy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca musi dostarczyć meble własnym transportem i własnym staraniem dokonać ich montażu w budynkach Urzędu Miejskiego na terenie miasta Białegostoku. 4. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zaleca się wyłonionemu Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej w pomieszczeniach, w którym będą montowane meble w celu dokonania szczegółowego obmiaru z natury. 5. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych mebli biurowych. 6. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8:00-17:00 w poniedziałek i 7:30-15:30 wtorek-piątek. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca dostarczenia mebli na inne, znajdujące się na terenie miasta Białegostoku. Zmiana ta nie powoduje konieczności sporządzania aneksu, a jedynie konieczność poinformowania Wykonawcy drogą elektroniczną (e-mail) z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 8. W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii mebli biurowych odbywać się będzie drogą elektroniczną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ). 2.W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 3 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg. załącznika nr 6 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia zgodnie ze wzorem – Załącznik nr 5 do SIWZ, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wersalka
Dodano: 2021-12-15 - Dostawa wózka
Dodano: 2021-12-03 - Stoliki przylóżkowe
Dodano: 2021-05-12 - Dostawa szafek przyłóżkowych
Dodano: 2021-03-30 - Dostawa wózków
Dodano: 2021-03-05 - Zakup witrynki na leki
Dodano: 2021-03-05 - Zakup szaf na płyny infuzyjne
Dodano: 2021-02-18 - Zakup przejściówki
Dodano: 2021-02-03 - Zakup chłodziarko zamrażarek
Dodano: 2021-02-03 - Dostawa stolików i wózków zgodnie z wnioskiem o wszczęcie postępowania
Dodano: 2021-02-02