Gmina Siemiatycze ogłasza przetarg
- Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 655 28 60 , fax. 85 655 29 11
- Data zamieszczenia: 2020-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemiatycze
ul. Tadeusza Kościuszki 35
17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
tel. 85 655 28 60, fax. 85 655 29 11
REGON: 50659119000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiemiatycze.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych do budynku Urzędu Gminy w Siemiatyczach , ul. Tadeusza Kościuszki 88 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli do siedziby Urzędu Gminy w Siemiatyczach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 7 i 7a do SIWZ. 3. Dla wyspecyfikowanego wyposażenia podane parametry są wartościami minimalnymi, wyposażenie o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również dostarczenie kompletnego i zdatnego do użytku wyposażenia do siedziby Urzędu Gminy w Siemiatyczach , na ul. Tadeusza Kościuszki 88, 17-300 Siemiatycze, jego rozładunek, wniesienie do miejsc w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego (do poszczególnych pomieszczeń biurowych). Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenia, o których mowa w pkt 11.1.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ; 3. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.8 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do Ośrodka Edukacji Ekologicznej.
Dodano: 2023-11-30 - Dostawa wyposażenia oraz urządzeń technicznych warsztatów szkolnych.
Dodano: 2021-05-13 - Dostawa mebli i wyposażenia.
Dodano: 2020-11-27 - Dostawa wyposażenia oraz urządzeń technicznych warsztatów szkolnych
Dodano: 2020-10-13 - Dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia.
Dodano: 2020-03-11 - Dostawa mebli wraz z montażem i podłączeniem urządzeń w Biurze Obsługi Interesanta w Sądzie Rejonowym w Białymstoku
Dodano: 2019-09-18 - Dostawa mebli wraz z montażem i podłączeniem urządzeń w Biurze Obsługi Interesanta w Sądzie Rejonowym w Białymstoku
Dodano: 2019-08-27 - Dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia.
Dodano: 2019-08-05 - "Pierwszy żłobek w Sejnach"
Dodano: 2019-06-18 - Zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby Przedszkola w Choroszczy
Dodano: 2019-06-07