Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg
- Adres: 36-040 Boguchwała, Suszyckich
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 87 01 539, , fax. 17 08 01 502
- Data zamieszczenia: 2017-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Suszyckich 9
36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
tel. 17 87 01 539, , fax. 17 08 01 502
REGON: 69167370300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podrb.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna posiadająca osobowość prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych oraz foteli i krzeseł na potrzeby Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Boguchwale. Na przedmiot zamówienia składa się: CZĘŚĆ I Dostawa mebli biurowych. CZĘŚĆ II Dostawa foteli i krzeseł biurowych. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia poszczególnych części i parametry asortymentu zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami graficznymi. Meble muszą być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości, winny spełniać wymogi: − Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. nr 148, poz. 973), − norm obowiązujących w zakresie produkcji mebli, krzeseł, foteli: *PN-EN 527-1:2011, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004, PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006, PN-EN 14749:2007 albo PN-EN 14749:2016-04, PN-EN 13336:2006 albo PN-EN 13336:2013-03, PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2002 albo PN-EN 1335-2:2009, PN-EN 1335-3:2002 albo PN-EN 1335- 3:2009, PN-EN 13761:2004 albo PN-EN 16139:2013-07, PN-EN 1022:2007, PN-EN 16139:2013, PN-EN 1730:2013-04, PN-EN 1335-2:2009, PN-EN 1335-3:2009, PN-EN 1728:2012, PN-EN 1728:2004 albo PN-EN 1728:2012, PN-EN 1730:2002 PN-EN 1730:2013-04, PN-EN 12521:2009 albo PN-EN 12521:2016-02, PN-EN 12520:2010 albo PN-EN 12520:2016-02, PN-EN 15373:2010 albo PN-EN 16139:2013-07, *ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2004+Cor 1:2009, Spełnienie powyższych wymagań musi być potwierdzone stosownymi dokumentami (atestami, certyfikatami, oświadczeniami) Użyte do produkcji mebli komponenty (płyty wiórowe, farby, lakiery, impregnaty, kleje, materiały tapicerskie, elementy wykonane z PCV itp.) muszą posiadać atesty higieniczne lub inny dokument potwierdzający, że mogą być zastosowane do produkcji mebli wykorzystywanych w pomieszczeniach przeznaczonych na czasowy i stały pobyt ludzi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł – dla części I (trzy tysiące złotych 00/100), 3.000,00 zł – dla części II (trzy tysiące złotych 00/100), wniesionym przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
Dodano: 2023-06-23 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli z niezbędnym wyposażeniem dla budowanego Budynku Dydaktycznego z Centrum Obsługi Studentów Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. Ks. B. Markiewicza
Dodano: 2023-06-13 - Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek
Dodano: 2022-11-29 - Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Stuposiany
Dodano: 2021-01-29 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2020-11-05 - Dostawa i montaż mebli, foteli, krzeseł gabinetowych oraz sprzętu AGD na potrzeby Gabinetu Wojewody oraz Sekretariatu
Dodano: 2020-08-27 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla Jednostki ds. Dostępności Uczelni Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2020-08-18 - Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek
Dodano: 2020-07-15 - Dostawa mebli wraz z montażem do siedziby Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie przy ul. 3 Maja
Dodano: 2020-07-07 - Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek
Dodano: 2020-07-03