Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg
- Adres: 38700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
- Data zamieszczenia: 2017-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
ul. Mikołaja Kopernika 1
38700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
REGON: 37044007000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzyki-dolne.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż lodowiska sztucznego wraz z niezbędnym wyposażeniem zlokalizowanego przy ulicy Kolejowej w Ustrzykach Dolnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: „Dostawa i montaż lodowiska sztucznego wraz z niezbędnym wyposażeniem zlokalizowanego przy ulicy Kolejowej w Ustrzykach Dolnych”. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: dostawę sezonowego, demontowalnego /składanego/ lodowiska o wymiarach 15m x 20 m wraz z wyposażeniem, montażem, demontażem i uruchomieniem w pierwszym roku użytkowania oraz dzierżawa na okres od daty uruchomienia lodowiska do 31 marca 2018r. samobieżnej maszyny do pielęgnacji lodu o napędzie gazowym, odpowiedniej do utrzymania powierzchni 300 m2 wraz z serwisem. Czas reakcji na zgłoszoną usterkę nie może przekroczyć 24 godzin. Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeszkolenia pięciu pracowników wskazanych przez zamawiającego podczas montażu oraz demontażu w I sezonie użytkowania. Projektowane lodowisko demontowane o wymiarach tafli lodu 15x20 m. Lodowisko będzie wykorzystywane dla celów rekreacyjnych i funkcjonować będzie w sezonie jesienno – zimowym, tj. do 31 marca każdego roku jego użytkowania. Lokalizacja lodowiska – Ustrzyki Dolne, ul. Kolejowa 1 – teren przy Stadionie Sportowym w Ustrzykach Dolnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42513000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 11.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4.000,00. (słownie: cztery tysiące) złotych. 11.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Gmina Ustrzyki Dolne ul. Mikołaja Kopernika 38-700 Ustrzyki Dolne Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych Nr konta: 93 8621 0007 2001 0012 3347 0003 z adnotacją „Wadium – Numer sprawy ZP-271.60.2017”. Do oferty należy dołączyć dowód potwierdzający dokonanie przelewu. 11.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 1 do SIWZ (wolne miejsca w formularzu zobowiązany jest wypełnić Wykonawca), podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (ceny w formularzu powinny być podane zgodnie z pkt. 13 SIWZ). 2) Dokumenty określone w pkt. 7 SIWZ. 3) Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg Załącznika Nr 7 SIWZ) – w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną