Przetargi.pl
Dostawa i montaż lodowiska sztucznego wraz z niezbędnym wyposażeniem zlokalizowanego przy ulicy Kolejowej w Ustrzykach Dolnych

Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Mikołaja Kopernika 1
    38700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
    REGON: 37044007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzyki-dolne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż lodowiska sztucznego wraz z niezbędnym wyposażeniem zlokalizowanego przy ulicy Kolejowej w Ustrzykach Dolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: „Dostawa i montaż lodowiska sztucznego wraz z niezbędnym wyposażeniem zlokalizowanego przy ulicy Kolejowej w Ustrzykach Dolnych”. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: dostawę sezonowego, demontowalnego /składanego/ lodowiska o wymiarach 15m x 20 m wraz z wyposażeniem, montażem, demontażem i uruchomieniem w pierwszym roku użytkowania oraz dzierżawa na okres od daty uruchomienia lodowiska do 31 marca 2018r. samobieżnej maszyny do pielęgnacji lodu o napędzie gazowym, odpowiedniej do utrzymania powierzchni 300 m2 wraz z serwisem. Czas reakcji na zgłoszoną usterkę nie może przekroczyć 24 godzin. Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeszkolenia pięciu pracowników wskazanych przez zamawiającego podczas montażu oraz demontażu w I sezonie użytkowania. Projektowane lodowisko demontowane o wymiarach tafli lodu 15x20 m. Lodowisko będzie wykorzystywane dla celów rekreacyjnych i funkcjonować będzie w sezonie jesienno – zimowym, tj. do 31 marca każdego roku jego użytkowania. Lokalizacja lodowiska – Ustrzyki Dolne, ul. Kolejowa 1 – teren przy Stadionie Sportowym w Ustrzykach Dolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42513000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4.000,00. (słownie: cztery tysiące) złotych. 11.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Gmina Ustrzyki Dolne ul. Mikołaja Kopernika 38-700 Ustrzyki Dolne Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych Nr konta: 93 8621 0007 2001 0012 3347 0003 z adnotacją „Wadium – Numer sprawy ZP-271.60.2017”. Do oferty należy dołączyć dowód potwierdzający dokonanie przelewu. 11.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 1 do SIWZ (wolne miejsca w formularzu zobowiązany jest wypełnić Wykonawca), podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (ceny w formularzu powinny być podane zgodnie z pkt. 13 SIWZ). 2) Dokumenty określone w pkt. 7 SIWZ. 3) Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg Załącznika Nr 7 SIWZ) – w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną