Przetargi.pl
Dostawa i montaż lampy RTG w Angiografie Allura XPER FD10 na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41800 Zabrze, ul. M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3732308, 3732346 , fax. 032 3732308, 3732346
  • Data zamieszczenia: 2019-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. M. C. Skłodowskiej 10
    41800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 3732308, 3732346, fax. 032 3732308, 3732346
    REGON: 27273516200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż lampy RTG w Angiografie Allura XPER FD10 na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozdział III SIWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa i montaż lampy RTG w Angiografie Allura XPER FD10 na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.” o sygn. DZP/02PN/2019 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy oraz załącznik nr 6 do SIWZ – parametry techniczne • Zamawiający wymaga aby zaoferowany sprzęt stanowił wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. z dnia 2017.02.03) oraz Dyrektywy 93/42/EEC, tym samym posiadał dokumenty potwierdzające posiadanie przez sprzęt świadectw dopuszczających do stosowania na rynku medycznym obowiązującym w Polsce jak i w Unii Europejskiej tj. Deklaracja zgodności, CE • Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że wymaga od asortymentu kompatybilności przy współpracy ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego tj. aparatem Allura XPER FD 10. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia producenta sprzętu potwierdzającego kompatybilność oferowanego asortymentu ze sprzętem będącym w posiadaniu Zamawiającego. 2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 33100000-1 – urządzenia medyczne 33111000-1 – aparatura rentgenowska 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne 3. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 6 do SIWZ - Parametry techniczne, 2) zaoferują produkt (sprzęt) zakwalifikowany przez producenta jako wyrób medyczny spełniający wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. z dnia 2017.02.03) oraz Dyrektywy 93/42/EEC, posiadający oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności, 3) zaoferują produkt (sprzęt) kompletny, fabrycznie nowy, nie powystawowy, rok produkcji nie starszy niż 2018, 4) zaoferują minimalny okres gwarancji 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru/montażu Sprzętu - wartość punktowana zgodnie z rozdziałem XXV SIWZ 5) zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego a następnie demontaż aktualnie posiadanej przez Zamawiającego lampy i montaż dostarczonej do Zamawiającego lampy, 6) zapewnią montaż produktu (sprzętu) po uprzednim ustaleniu dnia oraz godziny i zgłoszeniu osób dokonujących dostawę i montaż, 7) w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji lampy aktualnie zamontowanej w Angiografie Zamawiającego 8) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, 9) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 10) złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję obsługi w języku polskim, 11) przystąpią do naprawy produktu (sprzętu) w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii, 12) w przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, Wykonawca na czas naprawy dostarczy sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż zaoferowany w postępowaniu w terminie 72 godz. od chwili poinformowania Zamawiającego o konieczności dokonania naprawy Sprzętu poza miejscem zainstalowania w siedzibie Zamawiającego, 13) zobowiązują się w trakcie obowiązywania gwarancji w ramach wynagrodzenia umownego do świadczenia usług serwisowych oraz przeglądu gwarancyjnego obejmującego m.in.: dojazd pracownika serwisu, usługę, wymianę części wskazanych przez producenta zgodnie z zaleceniami producenta dla oferowanego produktu (sprzętu) na rzecz Zamawiającego, 14) zagwarantują serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres minimum 10 lat, 15) przedłożą wraz z umową listę autoryzowanych serwisów na terenie Polski (w przypadku braku - na terenie UE) wraz z danymi teleadresowymi i numerami kontaktowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział XIII SIWZ pkt. 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 4.1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.2 W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego (załączniki nr 3 i 6 dotyczy opisu przedmiotu zamówienia), do oferty należy dołączyć: 4.2.1 Załącznik nr 3 – Formularz asortymentowo-cenowy 4.2.2 Załącznik nr 6 – Parametry techniczne 4.3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w pkt 4.3. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 4.4 Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (Załącznik nr 3 i 6 do SIWZ dot. opisu przedmiotu zamówienia) zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) zgodnie z art. 24 aa ustawy: 4.4.1 Dokumenty potwierdzające posiadanie przez sprzęt świadectw dopuszczających do stosowania na rynku medycznym obowiązującym w Polsce jak i w Unii Europejskiej tj. Deklaracja zgodności, CE - potwierdzające zaoferowanie produktu zakwalifikowanego przez producenta jako wyrób medyczny spełniający wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. z dnia 2017.02.03) oraz Dyrektywy 93/42/EEC, posiadającego oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności 4.4.2 Oryginalne materiały techniczne producenta tj. Karty katalogowe lub/i instrukcje obsługi lub/i ulotki lub/i fotografie zawierające informacje umożliwiające weryfikację wymaganych parametrów wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry techniczne) podlegające ocenie. Zamawiający wymaga oznaczenia w ww. dokumentach, którego z punktów w tabeli (parametry techniczne – załącznik nr 6 do SIWZ) dotyczy poszczególna informacja potwierdzająca jego spełnianie. W przypadku gdy opisy/ulotki/karty/instrukcje sporządzone zostały w języku obcym, wymaga się przedłożenia tożsamego tłumaczenia na język polski. 4.4.3 Oświadczenie producenta sprzętu, potwierdzającego kompatybilność oferowanego asortymentu ze sprzętem będącym w posiadaniu Zamawiającego - aparatem Allura XPER FD 10 dla zaoferowanego asortymentu równoważnego. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2017.570 t.j. z dnia 2017.03.17), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Rozdział XXI SIWZ pkt. 2 Do oferty należy dołączyć: 2.1. Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 oraz do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej 2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń jak również oświadczenie Wykonawcy w zakresie RODO - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.3. Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 2.4. Parametry techniczne – załącznik nr 6 do SIWZ 2.5. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.6. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach