Przetargi.pl
Dostawa i montaż koszy na śmieci, demontaż uszkodzonych koszy, dostawą wkładów do koszy na śmieci, do parków i na zieleńce na terenie Łodzi

Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 94-303 Łódź, Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426327579, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
    Konstantynowska 8/10
    94-303 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426327579, , fax. -
    REGON: 10146567200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż koszy na śmieci, demontaż uszkodzonych koszy, dostawą wkładów do koszy na śmieci, do parków i na zieleńce na terenie Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    [wszelka numeracja zgodna z numeracją w SIWZ] 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż koszy na śmieci, demontaż uszkodzonych koszy, dostawa wkładów do koszy na śmieci, do parków i na zieleńce na terenie Łodzi. 3.1.1 Zakres prac obejmie: 3.1.1.1 Zamówienie podstawowe: 3.1.1.1.1 dostawę 43 koszy na śmieci, 3.1.1.1.2 montaż 43 koszy w gruncie, 3.1.1.1.3 dostawę 50 wkładów wewnętrznych do koszy, 3.1.1.1.4 demontaż 6 koszy, 3.1.1.2 Zamówienie w ramach prawa opcji: 3.1.1.2.1 dostawę 170 szt. koszy na śmieci, 3.1.1.2.2 montaż 170 szt. koszy w gruncie, 3.1.1.2.3 dostawę 10 wkładów wewnętrznych do koszy, 3.1.1.2.4 demontaż 58 szt. koszy 3.1.2 KOSZ NA ŚMIECI składa się z dwóch elementów: pojemnika zewnętrznego na stałe przymocowanego do dwóch słupków oraz wyjmowanego wkładu. 3.1.3 Pojemnik zewnętrzny: pojemnik w kształcie walca o wysokości 50 cm (+/- 1 cm) i średnicy 35 cm (+/- 1 cm) wykonany z 14 symetrycznie rozłożonych stalowych płaskowników 30/5 mm (+/- 1 mm) połączonych przy pomocy obręczy stanowiących górną i dolną krawędź, dno ażurowe o prześwicie nie większym niż 50 % wykonane ze stalowych płaskowników, mocowanie do słupków za pomocą czterech spawów. 3.2 Wkład wewnętrzny: wyjmowany wkład wykonany z blachy stalowej ocynkowanej grubości 1 mm (+/- 0,1 mm) o wysokości 48 cm (+/- 0,5 cm) i średnicy 32 cm (+/- 0,5 cm), wyposażony w popielniczkę, posiadający 4 symetrycznie umieszczone otwory odprowadzające wodę z dna średnicy 7 mm (+/- 1 mm), górna krawędź wkładu wzmocniona poprzez kołnierz wysokości 1 cm (+/- 1 mm) powstały z wywinięcia blachy, wkład pomalowany po stronie wewnętrznej oraz zewnętrznej na kolor RAL 7016, 9005, 7021 wg wskazań Zamawiającego. 3.3 Słupki: rury stalowe o średnicy 60 mm (+/- 1 mm) i wysokości 140 cm (+/- 1 cm) zakończone kulkami o średnicy 60 mm (+/- 1 mm); słupki połączone półkolistym płaskownikiem 30/5mm (+/- 1 mm), stanowiącym zabezpieczenie przed wyjęciem wkładu wewnętrznego przez osoby postronne; mocowanie płaskownika przy pomocy zawiasu z zamkiem blokującym, zamykanym śrubą z łbem walcowym z gniazdem sześciokątnym (imbusowym). 3.4 Pojemnik zewnętrzny i słupki malowane dwukrotnie farbą antykorozyjną w kolorze czarnym(RAL 9005), czarno szarym (RAL 7021), antracytowym szarym (RAL 7016) wg wskazań Zamawiającego. Słupki wyposażone w poprzeczne stalowe kotwy do zabetonowania w gruncie; 3.5 Montaż kosza na trwałe w gruncie przez zabetonowanie w dole 60x30x30 cm (+/- 1 cm); 3.6 Demontaż uszkodzonych koszy: odkucie betonu, wykucie słupów, wywóz betonu na wysypisko, wywóz złomu na złomowisko, wyrównanie terenu, obsianie trawą. Dostarczenie Zamawiającemu dokumentów wystawionych na Zarząd Zieleni Miejskiej dotyczących przyjęcia na złomowisko usuniętych koszy i słupków. 3.7 Fot. 1. Kosz na śmieci 3.8 Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega w ocenie Zmawiającego na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 3.9 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych 3.10 Miejsce wykonania: 3.10.1 Park Sielanka (3 szt.) montaż ; 3.10.2 Park im. Szarych Szeregów - montaż (10 szt.) 3.10.3 Zieleniec przy ul. Kopernika/Gdańska - montaż i demontaż (5 szt.); 3.10.4 Park Kilińskiego - montaż (7 szt.); 3.10.5 Wodny Rynek - montaż (5 szt.); 3.10.6 Park Grabieński Las - (6 szt.); 3.10.7 Zieleniec przy Paryskiej - montaż i demontaż (1 szt.); 3.10.8 Stawy w Wiskitnie montaż (6 szt.); 3.10.9 wkłady do koszy - dostawa do siedziby zamawiającego. 3.11 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji w ilościach: 3.11.1 Dostawa kosza na śmieci – 170 szt. 3.11.2 Montaż kosza na śmieci w gruncie – 170 szt. 3.11.3 Demontaż kosza na śmieci – 58 szt. 3.11.4 Dostawa wkładu do kosza – 10 szt. 3.12 Warunki i zasady udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji: 3.12.1 Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli przez Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa. Zamawiający zobowiązany jest do złożenia ww. oświadczenia na co najmniej 60 dni przed upływem terminu zakończenia umowy. 3.12.2 Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę. 3.12.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z tego prawa w niepełnym zakresie, w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego. 3.12.4 Wszystkie postanowienia projektu umowy odnoszące się do zasad realizacji zamówienia podstawowego mają zastosowanie również do zamówienia w ramach prawa opcji. 3.13 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonywaniu zamówienia w pełnym zakresie zamówienia. 3.14 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązku zgłoszenia. 3.15 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.16 Kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw 45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43325000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.2 Zamawiający nie wymaga, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w pkt 8.2.1 SIWZ. 8.2.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1. SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html - podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w tym postępowaniu. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach