Przetargi.pl
„Dostawa i montaż kompletnej instalacji korekty pH na oczyszczalni ścieków w Żydomicach”

Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, ul. Juliusza Słowackiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8142176, 8147075 , fax. 468 142 176
  • Data zamieszczenia: 2019-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
    ul. Juliusza Słowackiego 70
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 46 8142176, 8147075, fax. 468 142 176
    REGON: 10050113000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż kompletnej instalacji korekty pH na oczyszczalni ścieków w Żydomicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie pod nazwą: „Dostawa i montaż kompletnej instalacji korekty pH na oczyszczalni ścieków w Żydomicach” jest częścią dużego projektu: "Wykonanie instalacji korekty pH na oczyszczalni ścieków w Żydomicach”. Zadanie zostało podzielone na dwie części. Ze względu na konieczność wcześniejszego wykonania (w ramach Etapu I realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego) instalacji wodociągowej, sieci technologicznych miedzy obiektowych ( rurociąg środka korekty pH), instalacji kanalizacji sanitarnej, kanałów osłonowych pod zasilanie, fundamentu pod zbiornik reagentów itd., które są ujęte odrębnym zadaniem, obiekt zostanie przekazany protokólarnie Wykonawcy po zakończeniu ww. prac budowlanych. Zakres realizowany w ramach Etapu I jest dostępny na stronie Zamawiającego www.rawik.pl w zakładce przetargi powyżej 30.000 EUR, 2019r. Zamawiający posiada prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę nr 544/2018 z dnia 08.01.2019r. obejmującą wykonanie całego w/w dużego zadania. W związku z tym w Części III SIWZ umieszczono całość dokumentacji projektowej, na podstawie której zostało wydane przedmiotowe pozwolenie na budowę. Na oczyszczalni zostanie zbudowany nowy obiekt w celu umożliwienia korekty pH w ściekach oczyszczonych, na podstawie dokumentacji projektowej dostarczonej przez Zamawiającego: projekt firmy E.CORAX Sp. z o.o. (październik 2018r.) Lokalizacja obejmuje teren oczyszczalni ścieków w Żydomicach i drogę gminą. Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenach należących do gminy i użytkowanych przez Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. Teren planowanej inwestycji jest uzbrojony w następujące media: woda wodociągowa, sieci cieplne, kanalizacja, energia elektryczna, teletechnika. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyłącznie dostawa i montaż kompletnej instalacji korekty pH - zbiornika magazynowego wraz ze stacją dozowania z kompletnym wyposażeniem, instalacją i ogrzewaniem, wykonanie rurociągów, połączeń rur i instalacji, ocieplenie rurociągu, posadowienie i umocowanie zbiornika i stacji do istniejącego fundamentu, wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej i AKPiA, podłączenie do systemu SCADA oczyszczalni, wykonanie próby ciśnienia, próby elektryczne, uruchomienie w całości całej inwestycji. Zakres obejmuje: a) Dostawę i montaż zbiornika do magazynowania reagenta do korekty pH (kwas siarkowy H2SO4 lub pix Fe2(SO4)3) o pojemność ok. 25 m3. b) Dostawę i montaż wanny bezpieczeństwa wraz z przykryciem przejmującej ewentualne wycieki z zbiornika - możliwość przejęcia całej kubatury projektowanego zbiornika. c) Dostawę i montaż instalacji do napełnienia zbiornika, rurociąg z PVC, zawór kulowy, zawór zwrotny camlok (całość zamknięta w szafie z PE). d) Dostawę i montaż palety dozującej wyposażonej w pompy dozujące o zmiennej regulacji dostosowanej do korekty pH. Wpięcie układu do układu sterowania pomiaru pH umożliwiającego sterowaniem dawką reagenta. e) Zabudowę sondy pomiarowej pH (pomiar on-line) na kanale odpływowym - w istniejącej studni wraz portem komunikacji Profibus DP do komunikacji z układem sterowania pompami dawkującymi reagent. f) Wykonanie instalacji zasilającej pompy, opomiarowania zbiornika oraz sondę pH. g) Wykonanie instalacji AKPIA łączącej projektowaną sondę wraz z instalacją dawkującą reagent. h) Wykonanie instalacji elektrycznej i) Wykonanie połączeń rurociągów urządzenia z istniejącą instalacją j) Wykonanie ocieplenia rurociągów i instalacji. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 5 000,00 PLN słownie: pięć tysięcye złotych. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) Pieniądzu; b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) Numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; 3) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 4) Kwotę gwarancji, 5) Termin ważności gwarancji, 6) Bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (nie później niż w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia żądania), w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 ustawy. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca powinien dokonać przelewu na rachunek bankowy 46 1020 45 80 0000 1102 0084 5057 z dopiskiem: wadium – do postępowania nr RAWiK/04/2019. Przy czym w terminie określonym dla składania ofert środki muszą znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii odcinka polecenia dokonania przelewu, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Oryginał dokumentu wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formach wskazanych w pkt. 14.2 b-e) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert: do 17.04.2019r, godz. 10:00, (od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00). Zaleca się, aby poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię dokumentu wadium Wykonawca dołączył do oferty. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 7. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; lub c) zawarcie Umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; lub 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę – złożone zgodnie z wzorem przedstawionym jako Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje zamawiającemu Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - złożone zgodnie z wzorem przedstawionym jako Załącznik nr 5 do SIWZ (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu); 3. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy, o której mowa w punkcie 11 IDW; 5. Zaparafowany wzór umowy 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach