Przetargi.pl
Dostawa i montaż klimatyzacji do budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-324 Kielce, ul. Sandomierska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 681 680 , fax. 413 681 663
  • Data zamieszczenia: 2020-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
    ul. Sandomierska 81
    25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 681 680, fax. 413 681 663
    REGON: 17365700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kwpspkielce.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż klimatyzacji do budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż klimatyzacji do budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach” 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż klimatyzacji do budynku KW PSP Kielce w następujących pomieszczeniach biurowych: I piętro - 2 pomieszczenia o powierzchni ok. 30 m2 każde, II piętro - 13 pomieszczeń o powierzchni ok. 15 m2, - 1 pomieszczenie o powierzchni ok. 30 m2, III piętro - 1 pomieszczenie o powierzchni ok. 30 m2 - 4 pomieszczenia o powierzchni ok. 15 m2 IV piętro - 6 pomieszczeń o powierzchni ok. 15 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39717200-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w wysokości 4000 zł (cztery tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków, które muszą spełnić Wykonawcy w zakresie kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w dokumentach, o którym mowa w pkt. 8.2. "Instrukcji dla Wykonawców" SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli oferta nie została podpisana przez osobę wskazaną w rejestrze lub ewidencji. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty o którym mowa w pkt. 8.2. "Instrukcji Dla Wykonawców" SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 8.3. IDW składa każdy z Wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach