Przetargi.pl
Dostawa i montaż instalacji kolektorów solarnych w budynkach mieszkalnych położonych na terenie Miasta Siemiatycze

Burmistrz Miasta Siemiatycze ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Pałacowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 6565800, 6565815 , fax. 856 565 803
  • Data zamieszczenia: 2018-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Siemiatycze
    ul. Pałacowa 2
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 6565800, 6565815, fax. 856 565 803
    REGON: 5065895300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://siemiatycze.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż instalacji kolektorów solarnych w budynkach mieszkalnych położonych na terenie Miasta Siemiatycze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji kolektorów solarnych w budynkach mieszkalnych położonych na terenie Miasta Siemiatycze. Przewiduje się wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na 80 wskazanych przez Zamawiającego budynkach zlokalizowanych w mieście Siemiatycze. 2. 80 instalacji solarnych posadowionych będzie w obrębie budynków mieszkalnych – na dachu, ścianie, tarasie lub balkonie. Powierzchnia użytkowa wskazanych budynków nie przekracza 300 m2. 3. Przyjmuje się instalację solarną z zastosowaniem 2 kolektorów słonecznych i zasobnika c.w.u. o poj. minimum 250 litrów. 4. Parametry techniczne: 4.1. W skład instalacji solarnej wchodzą: 4.1.1. dwa płaskie kolektory słoneczne, o minimalnej powierzchni absorbera zestawu 4,46 m2 4.1.2. stelaż do mocowania kolektorów, 4.1.3. zasobnik ciepłej wody użytkowej z dwiema wężownicami o pojemności min. 250l 4.1.4. rurociągi z armaturą oraz izolacją termiczną; 4.1.5. pompa obiegowa; 4.1.6. czynnik roboczy 4.1.7. naczynia przeponowe i zawory bezpieczeństwa; 4.1.8. układ sterujący 4.2. Charakterystyka poszczególnych elementów instalacji kolektorów słonecznych. 4.2.1. Kolektor słoneczny – powinien być przystosowany do montażu w odpowiednich uchwytach, mocowanych do konstrukcji więźby dachowej, na ścianie lub na innym elemencie budynku mieszkalnego. Lokalizację kolektorów słonecznych należy uzgodnić z właścicielami poszczególnych posesji. 4.2.2. Układ pompowy ze sterowaniem - służy do wymuszenia obiegu nośnika ciepła w systemie hydraulicznym kolektorów słonecznych i zasobnika ciepłej wody użytkowej. Układ pompowy ze sterowaniem powinien składać się co najmniej z niżej wymienionych elementów: 4.2.2.1. Pompa obiegowa, 4.2.2.2. Sterownik umożliwiający regulację pracy instalacji w oparciu o pomiary różnicy temperatur z poszczególnych czujników temperatur. 4.2.3. Zastosowany układ sterowania (automatyki) powinien spełniać następujące funkcje: 4.2.3.1. Sterowanie pracą stacji pompowej w zależności od różnicy temperatur, 4.2.3.2. Ochrona przed przegrzaniem kolektorów, 4.2.3.3. Schładzanie rewersyjne (nadmiar energii odprowadzany jest w godzinach nocnych do kolektora celem wypromieniowania. Funkcja wykorzystywana w przypadku braku rozbioru ciepłej wody użytkowej (np. urlop domowników w miesiącach letnich), 4.2.3.4. Wyliczanie dziennej oraz sumarycznej energii zgromadzonej przez kolektory słoneczne z funkcją zapamiętania zysków solarnych przez okres 6 lat. 4.2.4. Zastosowane solarne stacje pompowe winny być wyposażone dodatkowo w: 4.2.4.1. Separator powietrza, 4.2.4.2. Termometr, 4.2.4.3. Manometr, 4.2.4.4. Miernik przepływu, 4.2.4.5. Zawór bezpieczeństwa, 4.2.4.6. Izolację cieplną. 4.2.5. Zastosowany zasobnik musi posiadać następujące cechy: 4.2.5.1. Komora podgrzewacza wykonana z powłoki emaliowanej, 4.2.5.2. Wbudowana anoda magnezowa, 4.2.5.3. Płaszcz zewnętrzny, 4.2.5.4. Pojemność min. 250 l wraz z dwiema wężownicami, 4.2.5.5. Izolację termiczną zbiornika powinna stanowić pianka poliuretanowa o grubości min 50 mm, płaszcz na izolacji zbiornika z tworzywa sztucznego. 4.2.5.6. Zasobnik ciepłej wody użytkowej należy podłączyć, również do istniejącej instalacji wody zimnej i do istniejącej instalacji ciepłej wody użytkowej. Podłączenie drugiej wężownicy do innego źródła ciepła wchodzi w zakres zamówienia, podobnie jak wykonanie podstawy pod zasobnik, jeżeli jest ona niezbędna. 4.2.6. Zastosowane naczynia przeponowe i zawory bezpieczeństw - Do zabezpieczenia instalacji należy zastosować membranowy zawór bezpieczeństwa posiadający dopuszczenie i certyfikaty zgodnie z zobowiązującymi przepisami Dozoru Technicznego. W obiegu glikolowym należy zastosować przeponowe naczynia zbiorcze, posiadające dopuszczenia i certyfikaty zgodnie z obowiązującymi przepisami Dozoru Technicznego. 4.2.7. Rurociągi 4.2.7.1. Przyjmuje się wykonanie instalacji z rur miedzianych twardych o średnicy 15 mm łączonych metodą lutowania kapilarnego lutem twardym. W celu utrzymania wysokiej sprawności rurociągi należy izolować otulinami z ekstradowanej pianki na bazie kauczuku o grubości 13 mm. Na dachu izolację należy zabezpieczyć w sposób trwały. Na instalacji należy stosować armaturę odcinającą umożliwiającą odcięcie i serwisowanie zbiornika ciepłej wody oraz pompy. 4.2.7.2. Rurociągi układać należy ze spadkiem min 0,3%. W najwyższym punkcie instalacji należy zamontować automatyczny odpowietrznik. 4.2.8. Czynnik roboczy - Jako nośnik ciepła należy przewidzieć 35% (lub wyższy) roztwór glikolu polipropylenowego mający w swoim składzie zestaw inhibitorów, zapewniających właściwości przeciwkorozyjne. Temperatura robocza do -35C. 4.2.9. Stelaż do mocowania kolektorów 4.2.9.1. Stelaż do mocowania kolektorów powinien być konstrukcją dedykowaną pod oferowane kolektory słoneczne. Powinien być wykonany ze stali nierdzewnej bez konieczności stosowania dodatkowych powłok i farb zabezpieczających i powinien umożliwiać optymalizację kąta ustawienia kolektorów dla najbardziej efektywnego wykorzystania pracy kolektora słonecznego. Sposób montażu należy tak dobrać, aby nie powodował osłabienia konstrukcji elementu budynku, na którym stelaż będzie zamontowany. 4.2.9.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania oryginalnych, zalecanych przez producentów kolektorów, stelaży montowanych ze stali ocynkowanej, lub aluminium, przy czym muszą one zapewniać przez okres gwarancji trwałość i estetykę. 4.2.10. Instalacja elektryczna i sterownicza - instalacja elektryczna zasilana będzie z wewnętrznej instalacji znajdującej się w budynku mieszkalnym. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie doprowadzenie zasilania 230V (gniazdo sieciowe) do pomieszczenia, w którym znajduje się zamontowany zasobnik i układ pompy ze sterowaniem. 4.3. UWAGA! Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia uzysków energetycznych przedstawionych zestawów solarnych poprzez dostarczenie symulacji sporządzonych za pomocą programu komputerowego np. Getsolar, Tsol, Kolektorek lub równoważnych. W roku 2018, po wykonaniu całości dostawy i montażu instalacji kolektorów słonecznych, symulacja powinna przedstawiać osiągnięcie mocy zainstalowanej energii cieplnej w wysokości co najmniej 225,60 MWht/rok. Wartość ta zostanie proporcjonalnie pomniejszona w przypadku zmniejszenia ilości montowanych zestawów. 4.4. W zakresie wykonania zamówienia znajdzie się także oznakowanie zamontowanych instalacji zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego zawartymi w załączniku nr 4 do Istotnych Postanowień Umowy. 4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ tj. Opis Przedmiotu Zamówienia na który składają się: Koncepcja architektoniczno – budowlana montażu kolektorów słonecznych na obiektach położonych na terenie Miasta Siemiatycze; Dokumentacja projektowa – uproszczony projekt wykonawczy oraz Książka Przedmiarów. 5. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Słoneczne Dachy Miasta Siemiatycze” zgodnie z umową nr UDA-RPPD.08.06.00-20-0069/17-00 z dnia 26 stycznia 2018 o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020; Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego. 6. Wykonawca odpowiada za ochronę istniejących instalacji w budynkach, w których prowadzić będzie montaż od uszkodzenia przy prowadzonych pracach montażowych. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót (tj. ilości dostarczanych i montowanych zestawów solarnych) 8. Głównym przedmiotem zamówienia jest dostawa, w ramach której wykonywane są również usługi montażu (rozmieszczenie i instalacja wraz z podłączeniem do sieci). 9. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów, dostaw, usług lub robót budowlanych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy pzp, dopuszcza oferowanie równoważnych materiałów, dostaw, usług lub robót budowlanych. Materiały, pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim musza odpowiadać materiały oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując znaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały. 10. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające je do stosowania na terenie Polski. Dokumentami odniesienia są Polskie Normy lub Aprobaty Techniczne, Certyfikaty Zgodności, Deklaracje Zgodności z Polskimi Normami lub Aprobatami Technicznymi, Atesty Higieniczne, Certyfikaty Bezpieczeństwa itp. powinny być one aktualne, czytelne i kompletne. Kolejności preferencji do: 10.1. Polskich Norm przenoszących normy europejskie, 10.2. norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie, 10.3. europejskich ocen technicznych, rozumianych jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L. 88 z 4.4.2011, str. 5), 10.4. wspólnych specyfikacji technicznych, rozumianych jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12), 10.5. norm międzynarodowych, 10.6. innych systemów referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organy normalizacyjne; 11. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego 13. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 13.1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.): a) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne b) roboty w zakresie instalacji elektrycznych, c) robót dekarskich, pokrycia i obróbki blacharskie, 13.2. Dokumentowanie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a: dla udokumentowania faktu zatrudnienia osób na umowę o pracę, w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, w przypadku podwykonawstwa – w ciągu 5 dni od zawarcia umowy z podwykonawcą, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz takich osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą one wykonywać w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy w okresie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zmienionego wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą one wykonywać w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązek ten Wykonawca musi zrealizować w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Na pisemne żądanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany potwierdzić fakt zatrudniania tych osób w ramach stosunku pracy, zgodnie z zapisami w ppkt. 13.3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 13.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 11.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (1Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.) 13.5. Zamawiający zastrzega możliwość zawiadomienia Państwowej Inspekcji Pracy o przypadku uzasadnionego podejrzenia zawarcia z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umowy cywilnoprawnej zamiast wymaganej umowy o pracę. 13.6. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 14. Szczegółowe warunki i zasady płatności są określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110) 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr rachunku: 15 1240 5211 1111 0010 3200 7962 z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu IF.271.15.2018 zamówienie pn.: “Dostawa i montaż instalacji kolektorów solarnych w budynkach mieszkalnych położonych na terenie Miasta Siemiatycze” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, zgodnie z aktualnym brzmieniem tych przepisów. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć również formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach: o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach