Gmina Lubaczów ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 632 16 84 , fax. 017 717 36 55
- Data zamieszczenia: 2018-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubaczów
ul. Jasna 1
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 016 632 16 84, fax. 017 717 36 55
REGON: 65090065400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i kotłów na biomasę dla obiektów użyteczności publicznej na terenie gmin Lubaczów i Horyniec - Zdrój - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz kotłów na biomasę dla obiektów użyteczności publicznej na terenie gmin Lubaczów i Horyniec – Zdrój w ramach projektu partnerskiego „Rozwój odnawialnych źródeł energii na terenie gmin: Lubaczów i Horyniec-Zdrój” współfinansowanego ze środków UE oraz ze środków krajowych z budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 3 Czysta Energia 3.1. Rozwój OZE w następującym zakresie: 1) Zadanie Nr 1 – Dostawa i montaż 3 instalacji fotowoltaicznych dla budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Lubaczów posadowionych poza obrębami budynków, zgodnie z poniższym zestawieniem: a) Oczyszczalnia Ścieków w Załużu – moc 34,2 kW, b) Stacja Uzdatniania Wody w Wólce Krowickiej – moc 39,9 kW, c) Stacja Uzdatniania Wody w Mokrzycy – moc 39,9 kW. 2) Zadanie Nr 2 – Dostawa i montaż kotłów na biomasę dla budynków użyteczności publicznej położonych na terenie gmin: Lubaczów i Horyniec – Zdrój, zgodnie z poniższym zestawieniem: a) Ochotnicza Straż Pożarna w Krowicy Hołodowskiej (gmina Lubaczów), moc 40 kW, b) Oczyszczalnia Ścieków w Horyńcu – Zdroju (gmina Horyniec – Zdrój) – moc 40 kW. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09332000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: a. Zadanie Nr 1 –: 7.000 zł (siedem tysięcy złotych). b. Zadanie Nr 2 –: 1.000 zł (jeden tysiąc złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone: w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie Nr: 70 9101 0003 2001 0007 1954 0004 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium przetargowe na zadanie „wpisać nazwę niniejszego postępowania oraz numer (numery) zadania (zadań)”. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wnoszone w pozostałych formach: do depozytu w Kasie Urzędu Gminy Lubaczów, przy czym musi to nastąpić przed upływem terminu składania ofert, a do oferty należy dołączyć kopię dokumentu. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwa i adres Zamawiającego - Gmina Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów 2) określenie przedmiotu zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, 4) termin ważności. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pie¬niędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej i dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy PZP oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykład wzoru oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ W ZAKŁADZIE KARNYM W PRZEMYŚLU
Dodano: 2024-04-23 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznych dla Domów Ludowych w gminie Miejsce Piastowe oraz wymiana dachów na budynkach: SP w Targowiskach, DL w Łężanach, DL w Zalesiu.
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku PSSE w Stalowej Woli.
Dodano: 2023-08-28 - Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 40kWp +/-3% na dachu istniejącego budynku PSPR oraz zasilanie i montaż 2 stacji ładowania samochodów elektrycznych w Mielcu
Dodano: 2023-06-29 - Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 40kWp +/-3% na dachu istniejącego budynku PSPR oraz zasilanie i montaż 2 stacji ładowania samochodów elektrycznych w Mielcu
Dodano: 2023-04-18 - Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Iwoniczu
Dodano: 2022-09-20 - Instalacja fotowoltaiczna na budynku administracyjnym (Zadanie nr IN/2017/16), instalacja fotowoltaiczna na budynku zaplecza administracyjnego (Zadanie nr IN/2021/06), instalacja fotowoltaiczna na budynku przechowalni sadzonek (Zadania nr IN/2020/07), budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Lipnica (Zadanie nr IN/2020/07), budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Kamień (Zadanie nr IN/2020/08), budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Podwolskie (Zadanie nr IN/2020/09)
Dodano: 2021-03-18 - Instalacja fotowoltaiczna na budynku administracyjnym (Zadanie Nr IN/2017/16), Instalacja fotowoltaiczna na budynku zaplecza administracyjnego (Zadanie Nr IN/2021/06), Instalacja fotowoltaiczna na budynku przechowalni sadzonek (Zadanie Nr IN/2020/10), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Lipnica (Zadanie Nr IN/2020/07), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Kamień (Zadanie Nr IN/2020/08), Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków L-czówka Podwolskie (Zadanie Nr IN/2020/09)
Dodano: 2020-12-31 - Budowa rozproszonych instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Ustrzyki Dolne wraz usługą bilansowania energii realizowana w ramach zadania - Gmina samowystarczalna energetycznie z wykorzystaniem systemu elektrowni fotowoltaicznej w modelu z bilansowaniem nadwyżki elektrycznej na potrzeby własne obiektów gminnych
Dodano: 2020-12-30 - Termomodernizacja budynków poprzez montaż instalacji fotowoltaicznej w miejscowości Orzechowce i Żurawica
Dodano: 2020-11-02