Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 48-210 Biała, ul. Moniuszki
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4387033, 4388574 , fax. 774 388 561
- Data zamieszczenia: 2020-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Moniuszki 8
48-210 Biała, woj. opolskie
tel. 077 4387033, 4388574, fax. 774 388 561
REGON: 53057174900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpitalbiala.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny, publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego 3 przystankowego, przystosowanego do transportu łóżek szpitalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest demontaż obecnie użytkowanej windy oraz dostawa i montaż nowego dźwigu szpitalnego 3 przystankowego, przystosowanego do transportu łóżek szpitalnych w budynku Zespołu Opieki Szpitalnej w Białej, ul. Moniuszki 8. Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia na własny koszt (wraz z rozładunkiem) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest winda wewnętrzna osobowa z trzema przystankami do przewozu max 13 pasażerów, w tym osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Dźwig windowy o udźwigu do 1000 kg z napędem elektrycznym, wstawiony w istniejący szyb windowy, zlokalizowany wewnątrz budynku w miejscu istniejącego szybu windy w ZOZ w Białej. Wykonawca dostarczy zamówione urządzenia, zapewni instalację i uruchomienie urządzeń w miejscu pracy oraz szkolenie instruktażowe obsługi w uzgodnieniu z Zamawiającym, rejestrację i odbiór dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w formularzu parametrów technicznych stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalszej treści „siwz” lub ”specyfikacją”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42414100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną