Przetargi.pl
Dostawa i montaż dźwigu platformowego wewnętrznego pionowego z szybem samonośnym o napędzie śrubowym dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i wyposażenie filii biblioteki w Wyczechach wraz z zagospodarowaniem terenu” w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa, Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020.

Czarneńskie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 77330 Czarne, ul. Kolejowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 83 32 911 , fax. 0-59 83 33 733
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Czarneńskie Centrum Kultury
    ul. Kolejowa 14
    77330 Czarne, woj. pomorskie
    tel. 0-59 83 32 911, fax. 0-59 83 33 733
    REGON: 91790000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cck.czarne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż dźwigu platformowego wewnętrznego pionowego z szybem samonośnym o napędzie śrubowym dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i wyposażenie filii biblioteki w Wyczechach wraz z zagospodarowaniem terenu” w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa, Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu platformowego wewnętrznego pionowego z szybem samonośnym o napędzie śrubowym dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i wyposażenie filii biblioteki w Wyczechach wraz z zagospodarowaniem terenu” w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa, Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020. Dofinansowanie ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa. 2. Charakterystyka i minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: • dźwig platformowy wewnętrzny, (do montażu wewnątrz budynku), • napęd śrubowy, • udźwig 410 kg (4 osoby), • prędkość 0,15 m/s, • wysokość podnoszenia 3,85 m, • ilość przystanków 2, • ilość dojść przystankowych 2, (bez przelotu) • sterowanie za pomocą przycisków naciskanych w sposób ciągły, • szyb – konstrukcja samonośna, zamknięta, (dostarczana łącznie z dźwigiem), • drzwi szybowe stalowe, wychylne, jednoskrzydłowe, przeszklone, malowane na kolor RAL, wielkość otworu drzwiowego - 900 x H2000 mm (drzwi o pełnej wysokości), • obudowa szybu z paneli pełnych lakierowanych na kolor RAL, trzy ściany szybu przeszklone panelami szklanymi w ramach aluminiowych, • zewnętrzna zabudowa od strony napędu panelami pełnymi nie przeszklonymi, • powierzchnia platformy dźwigu - 1000 x 1480 mm (szerokość x głębokość), • zewnętrzny wymiar szybu – 1375 x 1600 mm, • nadszybie – 2240 mm, • zagłębienie na dolnym przystanku (podszybie) 1405 x 1630 x 50 mm (szer. x głęb. x wys.), • automatyczne awaryjne opuszczanie platformy po zaniku napięcia, • zasilanie napędu - 400 V, • moc silnika w zespole napędowym – 2,2 kW, • telefon, (wymagana dedykowana linia telefoniczna), • zjazd pożarowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: • Dostawę dźwigu na miejsce instalacji, tj. do nowo budowanej filii biblioteki w Wyczechach, • Wykonanie montażu dźwigu, • Przygotowanie dokumentacji rejestracyjnej i złożenie jej w UDT, dopuszczenie do eksploatacji. • Udział przy rejestracji platformy przez UDT. 4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje: • Prac budowlanych (przygotowania fundamentu, obróbek po montażu), • Wykonania instalacji zasilającej dźwig, • Wykonania instalacji telefonicznej, 5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania i być wykonany zgodnie z przepisami: • Dyrektywa Maszynowa (2006/42/WE) • Dyrektywa Kompatybilności Elektromagnetycznej (2004/1008/WE) • Dyrektywa Niskonapięciowa (2006/95/WE) • Norma Zharmonizowana z Dyrektywą Maszynową EN81-41. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia, w tym na materiały wolne od wad, poprawne wykonanie, niezawodną pracę przedmiotu zamówienia na okres określony w złożonej ofercie. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres minimum 24 m-ce liczonych od dnia przekazania protokolarnego bez uwag. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zabezpiecza serwis. W przypadku wystąpienia awarii w okresie gwarancyjnym, Wykonawca przystąpi niezwłocznie do jej usunięcia, lecz nie później, niż w ciągu 48 godzin od otrzymania powiadomienia w formie telefonicznej, e-mail, pisemnej lub doręczonego osobiście. 7. Wykonawca dołączy do oferty minimum 1 fotografię zaoferowanego przedmiotu zamówienia. 8. Podane ewentualnie w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku, gdy zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty wg wzoru stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do złożenia oferty w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy podmioty wspólnie ubiegają się o zamówienie. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania oraz wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ (zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp). 4) Wykonawca dołączy do oferty minimum 1 fotografię zaoferowanego przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach