Przetargi.pl
Dostawa i montaż cyfrowego rejestratora rozmów (telefonicznych i radiowych) ze stanowiskiem odsłuchu

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sikorskiego 82/94
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3615521, 3615563 , fax. 034 3615569
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
    ul. Sikorskiego 82/94 82/94
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3615521, 3615563, fax. 034 3615569
    REGON: 15140384400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.czestochowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż cyfrowego rejestratora rozmów (telefonicznych i radiowych) ze stanowiskiem odsłuchu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wraz z montażem (instalacją) i uruchomieniem cyfrowego rejestratora rozmów (telefonicznych i radiowych) ze stanowiskiem odsłuchu w liczbie 1 szt. Montaż w siedzibie Zamawiającego w Częstochowie przy ul. Sikorskiego 82/94. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ pn. - Opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325230005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. którzy: A) Posiadają uprawnienia, wymagane ustawami, do wykonywania działalności i czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia. B) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. C) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocenę spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona pod względem formalnym i merytorycznym na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument winien być przedłożony w imieniu wszystkich wykonawców. B) wypełniony druk (OFERTA) - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, C) wypełniony i parafowany wzór umowy - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, D) Inne dokumenty - (upoważnienia) pełnomocnictwa uprawniające osobę/y podpisującą ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z jawnych danych o podmiotach uczestniczących w obrocie gospodarczym umieszczonych we właściwych rejestrach czy ewidencji działalności gospodarczej zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. Dokumenty powyższe winny być złożone w formie oryginału w języku polskim, a w przypadku dokumentów sporządzonych w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Uzupełnienie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów potwierdzających, że oferta spełnia wymagania Zamawiającego będzie możliwe w przypadku, gdy Wykonawca ich nie złoży do postępowania lub zostaną złożone dokumenty zawierające błędy, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Uzupełnienie dokumentów nastąpi zgodnie z przepisem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Zamawiający żąda od wykonawców wymienionych oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania a następnie dokona oceny spełnienia warunków poprzez określenie (wg formuły) spełnia lub nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy oraz odrzuceniem oferty. W przypadku zaistnienia przesłanki określonej w art. 24 Prawa zamówień publicznych Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku oferta musi spełniać następujące wymagania: - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1, pkt 1-9 oraz ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Natomiast doświadczenie, uprawnienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana łącznie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi zostać przedłożone wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, zgodnie z przepisem art. 23 ust. 2 ustawy. Jeżeli w niniejszym postępowaniu zostanie wybrana oferta złożona przez konsorcjum Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.katowice.kwpsp.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach