Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2020-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12
55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż 8 szt. kamer inteligentnego monitoringu na terenie miasta Siechnice oraz uruchomienie i konfiguracja systemu monitoringu wizyjnego CCTV IP w ramach projektu: Realizacja pilotażowego projektu rozwiązań Smart City dla gminy Siechnice z uwzględnieniem strategii rozwoju gminy oraz dostawa i montaż 2 szt. kompletnych systemów zasilania hybrydowego kamer monitoringu miejskiego w ramach projektu Smart City, w zakresie części: Części 1 : Dostawa i montaż 8 szt. kamer inteligentnego monitoringu na terenie miasta Siechnice oraz uruchomienie i konfiguracja systemu monitoringu wizyjnego CCTV IP w ramach projektu: Realizacja pilotażowego projektu rozwiązań Smart City dla gminy Siechnice z uwzględnieniem strategii rozwoju gminy LUB Części 2 : Dostawa i montaż 2 szt. kompletnych systemów zasilania hybrydowego kamer monitoringu miejskiego w ciągu drogi nr 94 w Siechnicach, gmina Siechnice. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż 8 szt. kamer inteligentnego monitoringu na terenie miasta Siechnice oraz uruchomienie i konfiguracja systemu monitoringu wizyjnego CCTV IP w ramach projektu: Realizacja pilotażowego projektu rozwiązań Smart City dla gminy Siechnice z uwzględnieniem strategii rozwoju gminy oraz dostawa i montaż 2 szt. kompletnych systemów zasilania hybrydowego kamer monitoringu miejskiego w ramach projektu Smart City, w zakresie części: Części 1 : Dostawa i montaż 8 szt. kamer inteligentnego monitoringu na terenie miasta Siechnice oraz uruchomienie i konfiguracja systemu monitoringu wizyjnego CCTV IP w ramach projektu: Realizacja pilotażowego projektu rozwiązań Smart City dla gminy Siechnice z uwzględnieniem strategii rozwoju gminy LUB Części 2 : Dostawa i montaż 2 szt. kompletnych systemów zasilania hybrydowego kamer monitoringu miejskiego w ciągu drogi nr 94 w Siechnicach, gmina Siechnice. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35125300-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: Podpisane oświadczenie, w załączeniu druk o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2) UWAGA: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu (Załącznik nr 2). Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres realizacji zadania (Załącznik nr 3). Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy – stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Oferta wykonawców wspólne ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) musi spełniać następujące wymagania: podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum. oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy wykonawca w zakresie w jakim go dotyczą. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli wykonawca występuje jako spółka cywilna a oferta nie jest podpisywana przez członków spółki cywilnej. Dokumenty i oświadczenia składane po otwarciu ofert Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, z późniejszymi zmianami), złożyli odrębne oferty, częściowe oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące miedzy nimi powiązania nie prowadza do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zabezpieczenie techniczne Zbiornika Sosnówka - Dostosowanie systemu sygnalizacji włamań i napadu w ramach ochrony strategicznej obiektu
Dodano: 2020-07-24 - Dostawa 23 kamer sieciowych monitoringu wizyjnego wraz z niezbędnymi akcesoriami, osprzętem i elementami montażowymi, zgodnie ze specyfikacją Zamawiającego
Dodano: - Dostawa 30 kamer sieciowych monitoringu wizyjnego wraz z licencjami do oprogramowania VMS Milestone XProtect Corporate oraz niezbędnych akcesoriów i osprzętu, zgodnie ze specyfikacją Zamawiającego
Dodano: 2019-06-19 - Dostawa 40 kamer sieciowych monitoringu wizyjnego wraz z licencjami do oprogramowania VMS Milestone XProtect Corporate oraz niezbędnych akcesoriów i osprzętu, zgodnie ze specyfikacją Zamawiającego
Dodano: 2019-04-29 - „Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy monitoringu miejskiego w Parku Miejskim – etap I” w ramach zadania „Rozbudowa Monitoringu Miejskiego”
Dodano: 2018-08-01 - „Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy monitoringu miejskiego w Parku Miejskim – etap I” w ramach zadania „Rozbudowa Monitoringu Miejskiego”.
Dodano: 2018-07-18 - „Dostawa 17 kamer sieciowych monitoringu wizyjnego wraz z licencjami do oprogramowania VMS Milestone XProtect Corporate 2018 R2 oraz niezbędnych akcesoriów i osprzętu, zgodnie ze specyfikacją zamawiającego
Dodano: 2018-07-09 - „Dostawa 10 kompletów montażowych monitoringu wizyjnego z kamerą sieciową PTZ, niezbędnymi akcesoriami i osprzętem wraz z licencjami do oprogramowania Milestone XProtect Corporate 2017R2
Dodano: 2017-11-08 - Dostarczenie przez Wykonawcę systemu kamer nasobnych dla trzech jednostek Policji, zlokalizowanych na terenie miasta Wrocławia
Dodano: 2017-10-12 - Rozbudowa istniejącego systemu monitoringu miejskiego w Karpaczu - etap II
Dodano: 2017-07-06