Przetargi.pl
Dostawa i montaż 1320 wodomierzy z odczytem zdalnym na terenie gminy Wólka w ramach projektu „Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka”

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200 , fax. +48(81) 7465001
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200, fax. +48(81) 7465001
    REGON: 43102015000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż 1320 wodomierzy z odczytem zdalnym na terenie gminy Wólka w ramach projektu „Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 1320 wodomierzy z odczytem zdalnym na terenie gminy Wólka w ramach projektu „Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka”. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - dostawę 1320szt. wodomierzy objętościowych, - dostawę 1320szt. zdejmowalnych programowalnych głowic (modułów) z nadajnikiem radiowym montowanych bezpośrednio na dostarczonych wodomierzach, - dostawę elementów kompletnego systemu zdalnego odczytu wodomierzy (przenośne urządzenia odczytujące, stanowisko komputerowe do komunikacji z posiadanym przez zamawiającego systemem księgowania, oprogramowanie), - wymianę (montaż) wodomierzy z nakładkami (modułami) radiowymi u odbiorców wody, - naprawę uszkodzeń instalacji wodociągowej w obrębie wodomierza we współpracy z zamawiającym, - bieżące raportowanie procesu wymiany wodomierzy, - uruchomienie systemu i przeprowadzenie próbnego zdalnego odczytu wodomierzy. 2. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi (na urządzenia, montaż i działanie całego systemu) 36 miesięcy (kryterium oceny ofert).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38421100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy w formie pisemnej (wg załącznika do siwz) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Oświadczenie stanowi część formularza ofertowego. W przypadku długiej listy podwykonawców wykonawca może dołączyć odrębne oświadczenie. 3. Opis „rozwiązań równoważnych" potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia -w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub rejestrów ogólnie dostępnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach