Przetargi.pl
Dostawa i kontrakt serwisowy dwóch fabrycznie nowych urządzeń produkcyjnych (jedno do druku czarno-białego, drugie do druku kolorowego)

Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-002 Warszawa, ul. Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5054444 , fax. 22 8271960
  • Data zamieszczenia: 2019-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Świętokrzyska 20
    00-002 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5054444, fax. 22 8271960
    REGON: 00008049900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowy instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i kontrakt serwisowy dwóch fabrycznie nowych urządzeń produkcyjnych (jedno do druku czarno-białego, drugie do druku kolorowego)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i kontrakt serwisowy dwóch fabrycznie nowych urządzeń produkcyjnych (jednego do druku czarno-białego, drugiego do druku kolorowego). 3.1.1 Specyfikacja techniczna urządzeń: Specyfikacja urządzenia do druku czarno-białego: 1. Prędkość drukowania minimum 125 stronic A4 na minutę przy druku jednostronnym dla papieru 80 g/m2 2. Średnia obciążalność miesięczna – minimum 500 000 odbitek A4 3. Rzeczywista rozdzielczość drukowania – 2400 x 2400 dpi 4. Obsługiwane gramatury papieru w zakresie od 70 g/m2 do 250 g/m2 5. Automatyczny druk dwustronny na papierze o gramaturze do 215 g/m² 6. Maksymalny obsługiwany format papieru: min. 330 x 480 mm 7. Pojemność podajników papieru obsługujący maksymalny format papieru 330x480 mm - min. 3000 ark. 8. Ładowanie papieru oraz uzupełnianie tonera bez wstrzymania drukowania. 9. Moduł odbioru wydruku o łącznej pojemności minimum 3000 arkuszy dla papieru 80 g/m2 obsługujący pełen zakres wymaganych formatów papieru. 10. Moduł odbioru wydruków powinien realizować następujące funkcje: • odbiór i układanie wydrukowanych prac z przesunięciem lub w stos; • zszywanie blokowe 1 lub 2 zszywkami do 100 arkuszy dla papieru 80 g/m2 we wszystkich formatach obsługiwanych przez urządzenie. 11. Urządzenie skanujące: • automatyczny podajnik oryginałów o pojemności minimum 250 arkuszy • prędkość skanowania minimum 135 obrazów A4 1+1 na minutę w rozdzielczości 600x600 dpi • możliwość skanowania do pliku w formacie PDF, PDF/A, TIFF, JPG, XPS • możliwość skanowania na pamięć przenośną USB (pendrive) • możliwość skanowania sieciowego z wykorzystaniem SMB oraz FTP • skanowanie z rozdzielczością minimum 600 x 600 dpi 12. Zewnętrzny kontroler druku o parametrach nie gorszych niż: • monitor kalibrowany LCD do stacji kontrolera min. 22 cali • klawiatura i mysz USB • procesor powyżej 3 GHz • RAM: 32 GB • dysk SSD: 500GB • obsługiwane strumienie Druku: Adobe PostScript 3, PDF 1.7, PPML, PDF/X, PCL5/5e/6XL, TIFF v 6.0, ASCII • interfejs sieciowy Ethernet 10/100Base-T, 1Gigabit • obsługiwane funkcje: kolejkowanie prac do druku, impozycja prac na arkuszu, wybór wykończenia, zarządzanie profilami kolorystycznymi, symulacja kolorów PANTONE, definiowanie rodzaju rastra, archiwizacja prac na dysku lokalnym • obsługiwane systemy operacyjne: Windows 2008/2012, Windows 7/8/10 Specyfikacja urządzenia do druku kolorowego: 1. Prędkość drukowania w pełnym kolorze CMYK – minimum 80 stronic A4 na minutę. 2. Obsługiwane gramatury papieru w zakresie od 70 g/m² do 300 g/m². 3. Średnia obciążalność miesięczna – minimum 100 000 kolorowych odbitek A4. 4. Rzeczywista rozdzielczość drukowania CMYK – 2400 x 2400 dpi. 5. Automatyczny druk dwustronny na papierze o gramaturze do 250 g/m². 6. Pojemność tac min. 3000 arkuszy papieru 80 g/m². 7. Maksymalny obsługiwany format papieru: min. 330 mm x 480 mm. 8. Ładowanie papieru oraz uzupełnianie tonera bez wstrzymania drukowania. 9. Łączenie papierów i /lub innych mediów z różnych podajników w ramach wykonywania jednej pracy. 10. Moduł odbioru wydruku o łącznej pojemności minimum 3000 arkuszy dla papieru 80 g/m2 obsługujący pełen zakres wymaganych formatów papieru. 11. Możliwość drukowania na różnych rodzajach papierów zarówno powlekanych, jak i niepowlekanych (bez ograniczenia do papierów DCP). 12. Odporność nadrukowanego obrazu na złamywanie. 13. Chemiczna i termiczna odporność nadrukowanego obrazu w procesach późniejszego lakierowania i laminowania w warunkach dedykowanych dla danej techniki drukowania. 14. Urządzenie skanujące: • automatyczny podajnik oryginałów o pojemności minimum 200 arkuszy • prędkość skanowania minimum 80 obrazów A4 na minutę w rozdzielczości 300x300 dpi • możliwość skanowania do pliku w formacie PDF, TIFF • możliwość skanowania na pamięć przenośną USB (pendrive) • skanowanie bezpośrednio z urządzenia do: e-maila, USB, wyznaczonego dysku sieciowego/lokalnego • skanowanie z rozdzielczością minimum 600 x 600 dpi 15. Zewnętrzny kontroler druku o parametrach nie gorszych niż: • monitor kalibrowany LCD do stacji kontrolera min. 22 cali • klawiatura i mysz USB • procesor powyżej 3 GHz • RAM: 32 GB • dysk SSD: 500GB • obsługiwane strumienie Druku: Adobe PostScript 3, PDF 1.7, PPML, PDF/X, PCL5/5e/6XL, TIFF v 6.0, ASCII • interfejs sieciowy Ethernet 10/100Base-T, 1Gigabit • obsługiwane funkcje: kolejkowanie prac do druku, impozycja prac na arkuszu, wybór wykończenia, zarządzanie profilami kolorystycznymi, symulacja kolorów PANTONE, definiowanie rodzaju rastra, archiwizacja prac na dysku lokalnym • obsługiwane systemy operacyjne: Windows 2008/2012, Windows 7/8/10 3.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z wniesieniem, zamontować i uruchomić urządzenia we wskazany miejscu w siedzibie Zamawiającego na własny koszt 3.3. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wszystkich części zamiennych, zużytych elementów i materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru oraz uzupełniania toneru) niezbędnych do prawidłowej eksploatacji urządzenia w terminie 48 godzin - 2 dni roboczych od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego i potwierdzonego pocztą elektroniczną. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do konserwacji maszyn przez cały okres trwania umowy (48 miesięcy) i okresowych przeglądów (przynajmniej raz na kwartał). 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania napraw w przypadku awarii urządzenia; przy czym czas reakcji serwisu Wykonawcy nie może przekroczyć 2 godzin, a czas naprawy nie może przekroczyć dwóch dni roboczych od zgłoszenia. 3.7. W przypadku awarii, której nie można będzie usunąć w terminie określonym w pkt 3.6. Wykonawca musi dostarczyć i uruchomić (na własny koszt) w siedzibie Zamawiającego urządzenie zastępcze o podobnych parametrach. Termin dostarczenia urządzenia zastępczego nie może przekroczyć 3 dni roboczych. 3.8. Rozliczenie kontraktu serwisowego następować będzie w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, na podstawie liczby wykonanych kopii/wydruków obliczonych w oparciu o wskazania liczników urządzeń. 3.9. W zakres kontraktu serwisowego wchodzą: okresowe przeglądy, naprawy, dostarczenie urządzenia zastępczego na czas usterki, dostarczanie materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000 ,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, które każdy Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, c) wypełniony (nazwa producenta, model oraz potwierdzenie spełnienia warunków technicznych) i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ – specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wszystkie wymagania minimalne opisane przez Zamawiającego. Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia, o której mowa powyżej, stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Niezłożenie wymaganego dokumentu lub złożenie dokumentu niespełniającego wymagań określonych w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. d) pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, złożone w formie pisemnej w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, e) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale 6 SIWZ, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ: • dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, • zawierające informacje o innych podmiotach, na których zasoby powołuje się Wykonawca w celu wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu. f) załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie o tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy), g) dowód wniesienia wadium, jeżeli zostało ono wniesione w formie pieniężnej (kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela firmy), a jeżeli w innej formie - oryginał gwarancji/poręczenia w oddzielnej kopercie, (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela firmy) – dołączone do oferty. h) oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pisemnego zobowiązania podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach