Miasto Katowice ogłasza przetarg
- Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. 48 327 054 949
- Data zamieszczenia: 2019-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
ul. Młyńska 4
40-098 Katowice, woj. śląskie
tel. +48 32 2593302, fax. 48 327 054 949
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i kasacja tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Katowice Wydziału Uprawnień Komunikacyjnych na rok 2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następujących rodzajów tablic: ◾tablice zwyczajne samochodowe 35000 kpl. ◾tablice zwyczajne zmniejszone 100 kpl. ◾tablice zwyczajne na przyczepy 1600 szt. ◾tablice zwyczajne motocyklowe i ciągnikowe 1500 szt. ◾tablice zwyczajne motorowerowe 300 szt. ◾tablice tymczasowe samochodowe 900 kpl. ◾tablice tymczasowe motocyklowe i ciągnikowe 50 szt. ◾tablice tymczasowe motorowerowe 50 szt. ◾tablice tymczasowena przyczepy 50 szt. ◾tablice indywidualne samochodowe 100 kpl. ◾tablice indywidualne motocyklowe, ciągnikowe 20 szt. ◾tablice zabytkowe samochodowe 50 kpl. ◾tablice zabytkowe motocyklowe, ciągnikowe 10 szt. ◾tablice profesjonalne samochodowe 80 kpl. ◾tablice profesjonalne motocyklowe 30 szt. ◾tablice profesjonalne motorowerowe 15 szt. ◾tablice dla pojazdówelektrycznych samochodowe 250 kpl. ◾tablice dla pojazdów elektrycznych motocyklowe 100 szt. ◾tablice dla pojazdów elektrycznych motorowerowe 50 szt. ◾tablice dla pojazdów elektrycznych zmniejszone 10 kpl. ◾wtórniki i dodatkowe tablice na bagażnik 2 800 szt. Ilości wykazane powyżej, jak również w załączniku nr 1A do SIWZ, są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych powyżej i tabeli (zał. nr 1A). Zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu przedmiotu umowy wyniesie 80% ceny podanej w formularzu ofertowym. Wymagania dotyczące tablic rejestracyjnych : 1) Wymagania techniczne (konstrukcyjne, materiałowe, technologiczne, jakościowe), wzornictwo, kolorystyka, algorytm tworzenia numerów rejestracyjnych, oraz inne warunki jakie muszą spełniać tablice rejestracyjne, określone są w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 poz. 2355 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją (Dz. U. z 2019 poz. 546). W ramach przedmiotowej umowy Wykonawcę obowiązywać będą wszelkie przepisy w przedmiotowym zakresie z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach jakie mogą nastąpić w trakcie trwania umowy. 2) Szczegóły dot. dostaw i kasacji tablic: - wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówienia na tablice seryjne w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, - wykonawca otrzyma każdorazowo łącznie z zamówieniem wykaz podanych wyróżników literowo – cyfrowych zamawianych tablic, - dostawy odbywać się będą partiami zgodnie ze składanymi zamówieniami /w postaci paczek po 50 szt./, - wtórniki i dodatkowe tablice na bagażnik zgodnie ze złożonym zamówieniem, dostarczane będą 2 razy w tygodniu, w dniach wzajemnie ustalonych, a w wyjątkowych przypadkach dostarczane będą w terminie jednodniowym; - odbiór tablic powinien odbywać min. dwa razy w miesiącu /w terminie wzajemnie ustalonym/, w godzinach pracy urzędu, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, a sposób ich kasacji winien być zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - do przechowywania tablic przeznaczonych do kasacji, wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia koszy/pojemników w ilości dostosowanej do potrzeb zamawiającego /min. 12 szt./ - koszt dostawy i kasacji tablic pokrywał będzie wykonawca tablic. 3) Szczegółowy zakres prac określa projekt umowy (zał. nr 5 do SIWZ). 4) Zamówienie nie jest współfinansowane przez Unię Europejską. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości 15.000 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1990 ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie - okres realizacji od 01.12.2023r. do 31.12.2025r.oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2023-11-06 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz nieodpłatny odbiór i złomowanie wycofanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2022-11-22 - Znaki informacyjne wskazujące dojazd do parkingu dla medyków Szpitala Tymczasowego w Pyrzowicach
Dodano: 2021-04-09 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na 2021 rok
Dodano: 2020-11-09 - Dostawa i kasacja tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Katowice Wydziału Uprawnień Komunikacyjnych na rok 2021
Dodano: 2020-11-04 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zawierciu.
Dodano: 2020-10-15 - „Sukcesywne wykonywanie i dostarczanie do siedziby zamawiającego tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych.”
Dodano: 2020-10-14 - „Sukcesywna dostawa 20 000 sztuk tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego rodzaju pojazdów i nieodpłatny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do wyzłomowania oraz ich fizyczna likwidacja”.
Dodano: 2020-09-24 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na lata 2020-2023 oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-08-10 - "Wykonanie i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie tablic rejestracyjnych pojazdów"
Dodano: 2020-03-31