Przetargi.pl
Dostawa i instalacja systemu kontroli dostępu w budynku Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 5 (CeNT II)

Uniwersytet Warszawski ogłasza przetarg

  • Adres: 00-927 Warszawa, Krakowskie Przedmieście 26/28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 55 32 403 , fax. 22 55 32 213
  • Data zamieszczenia: 2015-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski
    Krakowskie Przedmieście 26/28 26/28
    00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 55 32 403, fax. 22 55 32 213
    REGON: 00000125800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fuw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja systemu kontroli dostępu w budynku Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 5 (CeNT II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja systemu kontroli dostępu w budynku Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 5 (CeNT II). Dostawa systemu kontroli dostępu obejmuję całkowity montaż (uwzględniający infrastrukturę kablową) oraz szkolenie z programowania/użytkowania systemu kontroli dostępu w budynku Wydziału Fizyki przy ul. Pasteura 5. System kontroli dostępu ma obejmować pokoje wg załączonych planów kondygnacji, stanowiącego załącznik 8 do SIWZ oraz spisu pomieszczeń umieszczonego w załączniku 9 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby (wymagania funkcjonalne): - pomieszczenia typu A (według załącznika nr.9) zostały bezwzględnie wyposażone w kontrolę dostępu umożliwiającą śledzenie historii wejście/wyjście w czasie rzeczywistym, informacji czy drzwi są zamknięte czy otwarte. - pomieszczenia typu B (według załącznika nr.9) zostały wyposażone w system co najmniej umożliwiający rejestracje wejść/wyjść w formie zapisu w pamięci zamka, odczytywanego z wykorzystaniem urządzenia zewnętrznego, - proponowany system dawał możliwość ewakuacji osób w przypadku przebywania użytkowników w strefie zagrożenia - proponowany system współpracował z istniejącymi wkładkami na klucz, umożliwiając zamknięcie i otwarcie drzwi z wykorzystaniem klucza, - proponowany system współpracował ze sterownikami wind KONE (tak aby użytkownik miał możliwość wjechania na piętro na które ma dostęp), sterownikami szlabanów oraz bram garażowych, - jedna winda oznaczona D w zał. 8 została wyposażona w kontrolę dostępu, - montaż wymaganego systemu nie wymagał prowadzenia kabli do drzwi, - montaż wymaganego systemu uwzględniał już istniejące zamki w drzwiach, - zaproponowany system umożliwiał zdefiniowanie co najmniej następujących trybów pracy: standardowy - zbliżenie karty umożliwia otwarcie drzwi w krótkim okresie czasu po zbliżeniu; zamek - pierwsze zbliżenie karty umożliwia otwarcie drzwi, drzwi pozostają otwarte aż do następnego zbliżenia karty, czasowy - zbliżenie karty otwiera drzwi, które pozostają otwarte przez zaprogramowany dla danego zamka czas, automatyczny - zamek otwiera drzwi zgodnie z ustalonym harmonogramem czasowym. - montaż wymaganego systemu był możliwy na wszystkich typach drzwi użytkowanych przez zamawiającego. Typy drzwi dla każdego pomieszczenia wraz z informacją o grubości oraz rozstawie zamka umieszczono w załączniku 9. Załącznik 8 do SIWZ przedstawia plan kondygnacji budynku z zaznaczonym rozmieszczeniem pomieszczeń typu A i B, - pojedyncza karta użytkownika umożliwiała otwarcie co najmniej 1000 niezależnych pomieszczeń, - zaproponowane okucia systemu powinny informować o niskim stanie pojemności baterii, - baterie używane w okuciach powinny być standardowe dostępne u wielu producentów, - zaproponowane rozwiązanie kart dostępu współpracowało z posiadanymi przez Zamawiającego kartami (iClass, pamięć 2 kb w 2 sektorach, kod - 2000CGGSV) w systemie DELTA CONTROLS, Zamawiający dopuszcza wykorzystanie nalepek obsługujących zaproponowany system, na istniejące karty. Użytkownik powinien mieć fizycznie jedną kartę obsługującą oba systemy kontroli dostępu, 14) Dostawca dostarczył 1000 kart, nalepek lub innych akcesoriów umożliwiających otwieranie drzwi, 15) aktualizacja uprawnień kart użytkowników była możliwa poprzez czytniki umieszczone w 4 miejscach wskazanych przez Zamawiającego na planie w załączniku 8 do SIWZ (oznaczenie C), 16) Proponowany system dawał możliwość przenoszenia na karcie informacji o zdarzeniach pomiędzy okuciami typu B, a bazą systemu poprzez czytnik o których mowa w punkcie 15, 17) oprogramowanie systemu było w języku polskim, wraz z instrukcją, wraz z bezterminową licencją, 18) System programowania kart dopuszczał programowanie na różnych poziomach tj. aby było możliwe wydzielenie grup drzwi do których prawa dostępu mogą nadawać wyznaczone osoby nieposiadające uprawnień głównego administratora systemu, 19) Dostawca dostarczył 3 stanowiska do programowania kart dostępu, 20) System musi mieć możliwość programowania kart: czasowo lub na czas nieokreślony jak również mieć możliwość usunięcia zagubionych kart z systemu z zachowaniem w bazie danych informacji o czasie usunięcia i operatorze, który kartę usunął, 21) Dostawca dostarczył niezbędny do funkcjonowania systemu sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem, 22) Dostawca dostarczył 3 komplety wymaganych przez system urządzeń potrzebnych do obsługi zamków typu A i B (np. czytniki, programatory itp.), 23) Dostawca przeprowadził szkolenie z kodowania oraz użytkowania systemu dla wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników (dla ok. 15 osób), 24) Dostawca zaprogramował 20 przykładowych kart wg specyfikacji praw dostępu do pomieszczeń dostarczonej przez Zamawiającego. Uwaga: Na każdym piętrze budynku znajdują się pomieszczenia teletechniczne do których wykonawca powinien doprowadzić wymagane okablowanie TCP IP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429611001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fuw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach