Przetargi.pl
Dostawa i instalacja spektrofotometru UV-Vis dla potrzeb Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej

Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90924 Łódź, ul. Żeromskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 631 38 68 , fax. 42 631 28 79
  • Data zamieszczenia: 2018-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny
    ul. Żeromskiego 116
    90924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 631 38 68, fax. 42 631 28 79
    REGON: 158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja spektrofotometru UV-Vis dla potrzeb Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem postępowania jest dostawa i instalacja spektrofotometru UV-Vis dla potrzeb Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej. 2.Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1)dostawę aparatury tj. załadunek, transport i rozładunek we wskazanym miejscu przez Zamawiającego w jego siedzibie oraz ubezpieczenie, 2)dokonanie montażu, instalacji i uruchomienia aparatury przez autoryzowany serwis w miejscu wskazanym w siedzibie Zamawiającego, 3)szkolenie dla użytkowników w siedzibie Zamawiającego w czasie instalacji, w wymiarze umożliwiającym swobodną pracę z urządzeniem, 4)dostarczenie instrukcji użytkowania w formie drukowanej lub elektronicznej w języku polskim lub angielskim opisujące działanie aparatury, postępowania w przypadkach awaryjnych, 5)okres gwarancji wynosi co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru. W przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty (Kryteria oceny ofert opisane w rozdziale XV SIWZ). Miejscem wykonywania napraw gwarancyjnych jest siedziba Zamawiającego, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to inne miejsce. W przypadku naprawy gwarancyjnej poza siedzibą Zamawiającego, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia od dnia jego wydania Wykonawcy do dnia jego odebrania przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 6)w przypadku zainstalowania specjalistycznego oprogramowania na komputerze dostosowanym do sterowania systemem należy dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem/licencją. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)wymagania dotyczące aparatury - „Specyfikacja techniczna” stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ; 2)szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy - projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Dostarczona aparatura powinna być wyposażona we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do jej uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego została zakupiona, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego. 5.Aparatura powinna być fabrycznie nowa, kompletna, wolna od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. Nie może być przedmiotem ekspozycji, prototypem. Nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 6.Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, oraz posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub aprobatę techniczną. 7.Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej ma na celu określenie klasy aparatury, będącej przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Modele wzorcowe stanowią przykładowe produkty spełniające wymogi Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania Zamawiającego. Obowiązek wykazania, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38500000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach