Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, Szpitalna
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774067890
- Data zamieszczenia: 2018-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku
Szpitalna 14
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 774067890
REGON: 532448467 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz usługa dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby obiektów Prudnickiego Centrum Medycznego S. A., tj. a) szpital, 48-200 Prudnik ul. Piastowska 64; b) przychodnia i budynek administracyjny 48-200 Prudnik ul. Szpitalna 14; c) budynek Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Głogówku, 48-250 Głogówek ul. Konopnickiej 2. Zamawiający informuje że zamówienie realizowane będzie dla pięciu punktów poboru energii elektrycznej wyszczególnionych i opisanych szczegółowo w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy. 1) Przyłącze PROD_376001246911 – szpital w Prudniku, ul. Piastowska 64. 2) Przyłącze PROD_363001347606 – Zakład Opiekuńczo – Leczniczy w Głogówku. 3) Przyłącze PROD_373002708187 – Przychodnia i budynek administracyjny w Prudniku, ul. Szpitalna 14. 4) Przyłącze PROD_373002708217 - Przychodnia i budynek administracyjny w Prudniku, ul. Szpitalna 14. 5) Przyłącze PROD_376001247018 – szpital w Prudniku, ul. Piastowska 64. Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. z 2017 r., poz. 2500). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający określa, że wyżej przedstawiony warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca posiada: aktualną na okres realizacji zamówienia koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; (w przypadku wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej lub posiada (w przypadku wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu 2024-2025
Dodano: 2024-03-15 - Dostawy energii cieplnej na potrzeby Zamawiającego.
Dodano: 2024-02-02 - Zakup energii elektrycznej na rok 2024 dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
Dodano: 2023-12-14 - WIW.DA.272.21.2023 - Zakup energii elektrycznej na okres 01.2024r. – 12.2024r. dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Opolu
Dodano: 2023-12-12 - WIW.DA.272.21.2023 - Zakup energii elektrycznej na okres 01.2024r. – 12.2024r. dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Opolu
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa energii elektrycznej do budynków komunalnych na terenie Gminy Opole w 2024 r.
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa energii elektrycznej dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu 2023-2024
Dodano: 2023-04-03 - PN/01/2023 Zakup energii elektrycznej na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
Dodano: 2023-03-30 - Dostawa energii elektrycznej do Zakładu Karnego w Brzegu i Oddziału Zewnętrznego w Grodkowie”.
Dodano: 2023-02-17 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Centrum Przesiadkowego Opole – Główne, ul. 1 Maja 4
Dodano: 2023-01-19