Przetargi.pl
Dostawa harf pedałowych dla Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi

Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90716 Łódź, ul. Gdańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 621 602 , fax. 426 621 666
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
    ul. Gdańska 32
    90716 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 621 602, fax. 426 621 666
    REGON: 27572500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa harf pedałowych dla Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa harf pedałowych dla Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi. 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Cześć I - dostawa harfy pedałowej koncertowej dla Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi - 1 sztuka Cześć II - dostawa harf pedałowych koncertowo-ćwiczebnych dla Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi - 2 sztuka 3. Dostawa obejmuje również transport wraz z ubezpieczeniem oraz wniesienie instrumentu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie opakowanie i zabezpieczenie instrumentu jak również ubezpieczenie na czas transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 5. Instrument musi być nowy, nieużywany, nie może być przedmiotem ekspozycji oraz praw osób trzecich. 6. W cenie oferty Wykonawca winien uwzględnić dwa przeglądy instrumentów, pierwszy po 6 miesiącach, drugi po 12 miesiącach od dnia odebrania instrumentów. 7. Zamawiający wymaga aby dostarczony instrument objęty był minimum 24-miesięcznym okresem gwarancji jakości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dla części I: załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: „SIWZ”) - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części nr I (dalej: „OPZ1”). dla części II: załącznik nr 8a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: „SIWZ”) - Opis Przedmiotu Zamówienia dla części nr II (dalej: „OPZ2”).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37310000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. (wzór stanowi załączniki nr 6 SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty lub informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy do niej załączyć, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej dołączonych. Pełnomocnictwo powinno określać jego zakres oraz być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli oraz zaciągania zobowiązań, wraz z załączeń dokumentu z którego wynikły będą te uprawnienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Jeśli uprawnienie do podpisania oferty wynika z określonego dokumentu np.: wyciągu z ewidencji, należy jego oryginał lub kopie poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty. W przypadku dostępności dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane dokumenty. 4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w tym również wspólnicy spółki cywilnej, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z którego w sposób jednoznaczny wynikać będzie zakres umocowania (wzór – załącznik nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach