Przetargi.pl
Dostawa gazów technicznych i medycznych oraz dzierżawa butli

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gazów technicznych i medycznych oraz dzierżawa butli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy będą realizowane bezpośrednio do miejsc użytkowania wraz z usługą wymiany butli, tj. dostarczenia do punktu poboru , odłączenia istniejącej (jeżeli była) i podłączenia dostarczonej oraz odebrania butli podlegającej zwrotowi dla Wykonawcy po zakończeniu jej dzierżawy zgodnie ze specyfikacją każdego zamówienia wysyłaną pocztą elektroniczną Wykonawca przekaże Zamawiającemu wzór formularza elektronicznego zamówienia w formacie MS WORD lub EXCEL, który winien zawierać możliwość wpisania co najmniej: - nazwę jednostki organizacyjnej (Odbiorcy) i jego numer w rejestrze Wykonawcy, - datę zamówienia, - imię i nazwisko osoby sporządzającej zamówienie, - określenie ilości i rodzaju gazu, - wielkość butli / określenie zbiornika ciekłego azotu, - adres dostawy, - określenie lokalizacji punktu poboru (adres, nr budynku, nr pomieszczenia, boks na zewnątrz itp.), - dodatkowe informacje dotyczące sposobu przetransportowania butli do miejsca podłączenia (schody, nr kondygnacji, winda, itp.), - określenie czy dostawa ma być łącznie z usługą podłączenia butli do punktu poboru, - dane kontaktowe do osoby odbierającej dostawę, - informację odnośnie odbieranej butli wraz z określeniem czy łącznie z usługą odłączenia butli od punktu poboru. Każda dostawa będzie potwierdzona dokumentem dostawy podpisanym przez strony. Wykonawca gwarantuje , iż dostarczane gazy będą odpowiadać właściwym normom. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek niezgodności dostarczonego gazu, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich usterek spowodowanych niewłaściwą dostawą w terminie uzgodnionym z Odbiorcą. W przypadku dostawy gazu niezgodnego z zamówieniem Odbiorcy, niespełniającego wymagane normy i powstaniu z tego tytułu jakichkolwiek szkód, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za powstałe szkody. Jeżeli dostawa jest niezgodna z zamówieniem i opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ Zamawiający w terminie do 2 dni roboczych od daty ujawnienia wady powiadomi Wykonawcę pocztą elektroniczną o dostrzeżonej wadzie. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić reklamację Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia. oznacza to, że wymieni bezpłatnie wadliwy, reklamowany asortyment na inny, wolny od wad oraz usunie ewentualne szkody spowodowane użytkowaniem wadliwego dostarczonego towaru. Zamawiający może zamówić gaz nie ujęty w wykazie załączonym do SIWZ, którego cena oraz termin dostawy zostaną ustalone w drodze negocjacji przed realizacją tego zamówienia. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu zdalny dostęp do rejestru zrealizowanych zamówień w celu bieżącego sprawdzania stanu zamówień lub poinformuje Zamawiającego niezwłocznie o osiągnięciu 75% realizacji wartości umowy. Wykonawca powiadomi Zamawiającego na piśmie o powyższym fakcie. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej wartości umowy a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Realizacja zamówień przekazywanych przez poszczególnych odbiorców będzie realizowana w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Dostawy powinny odbywać się w dniach roboczych w godzinach 8-14 lub innych wg uzgodnień między danym Odbiorcą a przedstawicielem Wykonawcy odpowiedzialnym za realizację zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34100000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty, c) arkusz kalkulacyjny; d) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 7 pkt. 7.1, 7.2, 7.3. SIWZ, e) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale, f) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty, g) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 4.Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 5. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację). 6.W oryginale należy złożyć: - Formularz ofertowy, - oświadczenia o których mowa ww lit d), - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - składane przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, - zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 7.4., + opis przedmiotu zamówienia, - arkusz kalkulacyjny; - ewentualne pełnomocnictwo (lub w kopii notarialnie potwierdzonej). W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy z wykonawców osobno składa: - oświadczenia, o których mowa w pkt.1, - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, W przypadku oferty składanej wspólnie Wykonawca składają razem: -formularz ofertowy, parametry techniczne, -arkusz kalkulacyjny-; 7. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej i elektronicznej. 9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokument jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp. 11. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych pobieranych samodzielnie przez zamawiającego zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. 12. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 13.Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną