Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 68 82 400 , fax. 14 68 82 545
- Data zamieszczenia: 2018-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Adama Mickiewicza 2
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 68 82 400, fax. 14 68 82 545
REGON: 851661323 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa galanterii promocyjno-reklamowej w związku z realizacją projektu LIFE „Wdrażanie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego - Małopolska w zdrowej atmosferze” LIFE14 IPE PL021 - LIFE IP MALOPOLSKA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa galanterii promocyjnej: 1) smycz z taśmy poliestrowej 500 szt. 2) długopis metalowy 500 szt. 3) ogrzewacz termiczny 100 szt. 4) taśma odblaskowa na rękę składana 500 szt. 5) komplet 12 kredek drewnianych w naturalnym pudełku 300 szt. 6) torba ekologiczna bawełniana biała 200 szt. 7) notatnik w sztywnej oprawie 300 szt. 2. Wszystkie towary, będące przedmiotem zamówienia, muszą być fabrycznie nowe. 3. W celu wskazania oczekiwanego kształtu zamawianych towarów oraz umożliwienia Wykonawcom rzetelnej wyceny przedmiotu zamówienia, Zamawiający załącza do Ogłoszenia (zał. nr 1) wybrane zdjęcia poglądowe opisywanych produktów. 4. Zamawiający dopuszcza oferowane przez Wykonawców towary, których wymiary i pojemności różnią się o +/- 10% od wymiarów i pojemności wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w tabeli powyżej. Powyższe nie dotyczy parametrów podanych jako minimalne i maksymalne. 5. Zastrzega się, iż przy odbiorze przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie dokładnie sprawdzał zgodność dostarczanych przez Wykonawcę towarów z opisem zawartym w załączniku nr 1 do Ogłoszenia, tj. w Opisie przedmiotu zamówienia. W razie stwierdzenia przy odbiorze braków ilościowych w przedmiocie zamówienia, jego wad lub/i niezgodności ze specyfikacją przedmiotu zamówienia, Strony sporządzą protokół niezgodności wskazując ujawnione braki ilościowe, wady i/lub niezgodności, wraz z ich opisem oraz wskazaniem terminu ich usunięcia przez Wykonawcę i ponownego dostarczenia Zamawiającemu, nie dłuższym jednak niż 3 dni robocze. Jednocześnie termin realizacji zamówienia, nie zostanie przedłużony. Na materiałach musi znaleźć się logo Life Małopolska w zdrowej atmosferze według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiający stosując art. 26 ust 2f ustawy Pzp, wymaga złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 4 do ogłoszenia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2. W związku z faktem, iż Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) dotyczy wyłącznie niepodleganiu wykluczeniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: „Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej w latach 2023-2024."
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży
Dodano: 2023-05-12 - Zakup, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa
Dodano: 2023-05-11 - Dostawa sprzętu i materiałów na potrzeby oddziałów COVID
Dodano: 2021-04-27 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ w podziale na 3 części
Dodano: 2021-03-10 - Zaprojektowanie, wykonanie i dystrybucja tablic, certyfikatów dla jednostek POZ w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Budżetu Państwa
Dodano: 2021-02-24 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ w podziale na 11 części
Dodano: 2021-01-19 - Usługa produkcji i dostawa gadżetów z serii „Dziedzictwo na bogato” – produkcja i dostawa koszulek
Dodano: 2021-01-08 - Zaprojektowanie, wykonanie i dystrybucja tablic, certyfikatów dla jednostek POZ w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Budżetu Państwa.
Dodano: 2020-12-29 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ w podziale na 3 części
Dodano: 2020-12-23