Przetargi.pl
Dostawa gadżetów z charakterystycznymi elementami Sosnowca (logo miasta) - część I

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2960600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2014-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2960600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gadżetów z charakterystycznymi elementami Sosnowca (logo miasta) - część I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów z charakterystycznymi elementami Sosnowca (logo miasta) - część I. 1.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części (I - V). W załączniku Nr 7 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znajduje się przykładowa wizualizacją poszczególnych materiałów promocyjnych oraz szczegółowy opis. Część I - zadanie 1 obejmuje: 1. kubek ceramiczny typu KIK - 500 sztuk 2. kubek ceramiczny z nadrukiem - 500 sztuk Termin dostawy: 30 dni roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego projektów. Część II - zadanie 2 obejmuje: 1. koszulka klasyczna biała - 500 sztuk Termin dostawy: 30 dni roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego projektów. Część III - zadanie 3 obejmuje: 1. elegancki długopis Parker lub równoważne - 100 sztuk 2. długopis metalowy granatowy - 2000 sztuk 3. długopis plastikowy zielony - 3000 sztuk 4. komplet piśmienniczy - 150 sztuk Termin dostawy: 30 dni roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego projektów. Część IV obejmuje: 1. torba - zadanie 4 papierowa ekologiczna - 2000 sztuk 2. torba papierowa duża - 1000 sztuk 3. torba papierowa mała - 1000 sztuk 4. notatnik średni A-5 - 500 sztuk 5. domek ekologiczny - 10 sztuk Termin dostawy: 30 dni roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego projektów. Część V - zadanie 5 obejmuje : 1. zestaw kredek - 500 sztuk 2. brelok miś odblaskowy - 2000 sztuk 3. opaska odblaskowa - 1500 sztuk 4. smycz zielona - 5000 sztuk 5. smycz granatowa - 5000 sztuk 6. worek z elementami odblaskowymi - 500 sztuk 7. torba konferencyjna - 100 sztuk 8. urządzenie wielofunkcyjne - 50 sztuk 9. Frisbee - 200 sztuk Termin dostawy: 30 dni roboczych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego projektów. 1.3. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę artykułów, umiejscowienie projektów graficznych logo, oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych, transport wraz z wyładunkiem produktów do miejsca wskazanego przez zamawiającego. Dostarczone materiały promocyjne muszą być wysokiej jakości, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, bez wad, posiadać właściwe atesty, pochodzić z bieżącej produkcji, być fabrycznie nowe i nie być przedmiotem praw osób trzecich. Wykonawca umieści materiały promocyjne w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Próbki dołączone do oferty muszą spełniać wszelkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem nadruków, logo, hasła promocyjnego oraz napisu Sosnowiec. Dla części I, II, III i V zamówienia projekty materiałów promocyjnych zostaną wykonane przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego, na podstawie przykładowego materiału promocyjnego dostarczonego do Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Korekty wzorów zgłoszone przez Zamawiającego przed ostateczną akceptacją będą przedstawiane przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych, od dnia w którym Zamawiający zgłosił uwagi. Dla części IV zamówienia w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy wykonawca przekaże zamawiającemu do akceptacji w wersji elektronicznej projekty materiałów promocyjnych z naniesionymi logotypami. Korekty wzorów zgłoszone przez Zamawiającego przed ostateczną akceptacją będą przedstawiane przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych, od dnia w którym Zamawiający zgłosił uwagi 1.4. Warunki odbioru zamówienia. 1.Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć i wyładować materiały promocyjne w miejsce wskazane przez zamawiającego. Materiały te powinny zostać umieszczone podczas transportu w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu. Zamawiający odbierze materiały w dniu przywozu co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. 2. Spisany protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Naczelnika Wydziału Informacji i Promocji Miasta bez uwag, będzie podstawą do wystawienia faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach