Przetargi.pl
Dostawa gadżetów reklamowych

Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu ogłasza przetarg

  • Adres: 95-020 Andrespol, ul. Sienkiewicza 19
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6772500 , fax. 042 6772502
  • Data zamieszczenia: 2015-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu
    ul. Sienkiewicza 19 19
    95-020 Andrespol, woj. łódzkie
    tel. 042 6772500, fax. 042 6772502
    REGON: 47059710000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedon.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gadżetów reklamowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów reklamowych: Pakiet nr I. -1) piórnik z kredkami -600 szt., 2) kredki świecowe- 2000 szt., 3) kredki z temperówką w tubie-1 00 szt., 4) domino-450 szt., 5) bierki-200 szt., 6) karteczki samoprzylepne EKO-700 szt., 7) zestaw do malowania 52 elementy -20 szt., 8) długopis drewniany -500 szt., 9) ołówek drewniany z gumką-12000 szt., 10) brelok drewniany -300 szt., 11) jo-jo drewniane-100 szt., 12) komplet drewniany pióro i długopis w etui-400 szt., 13) komplet drewniany pióro, długopis i nożyk w etui -50 szt., 14) brelok latarka -400 szt., 15) brelok latarka w kształcie koszulki- 300 szt.,16) 3 metrowa miarka-500 szt., 17) koszulka bawełniana o gramaturze 160 g-500 szt., 18) koszulka bawełniana o gramaturze 190 g-1500 szt., 19) parasol z drewnianą rączką- 700 szt., 20) torba bawełniana-8000 szt., 21a) smycz szer. 10 mm -1000 szt., 21b) smycz szer. 15 mm -2500 szt., 21c) smycz szer. 20 mm-1000 szt., 22) opaska odblaskowa -1000 szt., 23) brelok odblaskowy-400 szt., 24) brelok odblaskowy (twardy)-400 szt., 25a) długopis plastikowy- 1000 szt., 25b) długopis plastikowy -1000 szt., 25c)długopis plastikowy - 1000 szt., 25d) długopis plastikowy - 1000 szt., 25e) długopis plastikowy -1500 szt., 25f) długopis plastikowy-1000 szt., 26a) długopis metalowy-1000 szt., 26b) długopis metalowy -1000 szt., 26c) długopis metalowy -7000 szt., 27) ludzik z magnetyczną główką-100 szt., 28) opaska LED na ramię - 400 szt., 29) skarbonka- 300 szt., 30) kubek termiczny-200 szt., 31) narzędzie wielofunkcyjne- 9 elementów-100 szt., 32) latarka biwakowa-200 szt., 33) latarka-200 szt., 34)długopis 4 funkcyjny ze wskaźnikiem laserowym -50 szt., 35) latarka LED z magnesem, 17 diodowa-100 szt., 36) apteczka pierwszej pomocy- 200 szt., 37) stacja pogodowa- 20 szt., 38) Notes A5-300 szt., 39) Wielofunkcyjna metalowa saperka- 300 szt., 40) niezbędnik grzybiarza- 40 szt., 41) pojemnik na koszule-100 szt., 42) klepsydra- 20 szt., 43) zegar na biurko- 20 szt. Pakiet nr II. - 1) kubek ceramiczny -700 szt., 2) kubek szroniony - 300 szt. Pakiet ne III. -1) breloki różne kształty- 800 szt., 2) medale -4000 szt., 3a) ramka do zdjęć -200 szt., 3b) ramka do zdjęć - 200 szt., 4) dyplom- 150 szt., 5) dziadek do orzechów- 300 szt., 6) segregator- 80 szt., 7) magnesy- 400 szt., 8) przybornik na biurko- 80 szt.,9a) zakładki do książek- 2000 szt., 9b) zakładki do książek- 800 szt. Pakiet nr IV. - Klip A4 -1200 szt., klip A5 550 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224562000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy gadżetów reklamowych bez nadruku
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedon.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną