Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2015-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa foteli obrotowych i krzeseł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa do siedziby Zamawiającego: - 10 szt. gabinetowych foteli obrotowych - 150 szt. pracowniczych foteli obrotowych - 50 szt. krzeseł gościnnych szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Dostawa zamawianych foteli i krzeseł odbywać się będzie zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ - harmonogram zakupu krzeseł. Zamawiający wymaga udzielenia na dostarczone fotele i krzesła 60 miesięcy gwarancji. ASPEKT ŚRODOWISKOWY Zawarty jest w punkcie XI.2, realizowany poprzez przyznawanie punktów za posiadanie przez producentów foteli obrotowych certyfikatu ISO 14001 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391111004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 525,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie CERTYFIKATU ISO 14001
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa foteli obrotowych oraz krzeseł
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa foteli obrotowych oraz krzeseł
Dodano: 2016-04-06 - dostawa foteli obrotowych i krzeseł
Dodano: 2015-09-15 - Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla Sądu Okręgowego w Poznaniu
Dodano: 2015-02-27 - Dostawa krzeseł obrotowych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Dodano: 2014-05-08 - Dostawa krzeseł obrotowych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Dodano: 2014-03-19 - Zakup i dostawa krzeseł obrotowych dla potrzeb II Oddziału ZUS w Poznaniu
Dodano: 2011-11-30 - Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Szamotułach
Dodano: 2010-05-26