Przetargi.pl
Dostawa filtrów paliwa, oleju i wlotu powietrza

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2018-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa filtrów paliwa, oleju i wlotu powietrza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa filtrów paliwa, oleju i wlotu powietrza. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części, opis zgodnie z pkt. 18 SIWZ. 3. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Przedmiot umowy musi spełniać wymagania i parametry określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 6. Wszystkie dostarczone filtry muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych, zgodne z numerami katalogowymi zawartymi w formularzu cenowym. 7. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się jednorazowo na podstawie zamówienia złożonego przez zamawiającego na koszt wykonawcy. 8. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. Przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta. 9. Na filtry obowiązywać będzie gwarancja producenta. Czas obowiązywania gwarancji nie może być krótszy niż 75 % pełnego czasu gwarancji udzielonej przez producenta. Wykonawca obowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesiące od daty dostawy do Zamawiającego. 10. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę „Producent, NSN i P/N” w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Jednocześnie do oferty Wykonawca załącza dokumenty umożliwiające Zamawiającemu ocenę zgodności rozwiązań równoważnych z opisanymi przez Zamawiającego (np. karty charakterystyki, karty z danymi technicznymi itp.) 11. Termin dostawy: 11.1. Dla części 1, 2, 5, 6, 7 – musi zawierać się w przedziale 20 – 45 dni od dnia złożenia zamówienia, wartość należy wpisać w formularzu ofertowym , załącznik nr 1 do SIWZ; 11.2. Dla części 3, 4 – musi zawierać się w przedziale 45 – 70 dni od dnia złożenia zamówienia, wartość należy wpisać w formularzu ofertowym , załącznik nr 1 do SIWZ. 12. Zamawiający wymaga by przy dostawie produktów obecny był przedstawiciel Wykonawcy. 13. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. 13.1. Zamawiający określił w formularzu cenowym ilości towarów, jakie wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania. 13.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiałów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. 13.3. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy 20 % zamówienia podstawowego. 13.4. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w 100%. 13.5. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony wykonawcy w stosunku do zamawiającego. 13.6. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji może wykraczać poza termin realizacji umowy. 13.7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówienie opisane jako opcja w terminie nie dłuższym niż ilość dni dostawy określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym od zawiadomienia i złożenia zapotrzebowania na prawo opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42913000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 950,00 PLN dla całości zamówienia, lub: Część 1 – 250,00 PLN; Część 2 – 0,00 PLN; Część 3 – 800,00 PLN; Część 4 – 0,00 PLN; Część 5 – 1 700,00 PLN; Część 6 – 200,00 PLN; Część 7 – 0,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: Wadium nr sprawy 35/PN/2018. Nr NIP …… (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 16.05.2018 r. do godz. 11.00. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 3. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach