Przetargi.pl
Dostawa figur bojowych z blachy i kontaktowych (wielowarstwowych).

6 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-271 Ustka, Lędowo-Osiedle
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 231 377 , fax. 261 231 578
  • Data zamieszczenia: 2018-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Lędowo-Osiedle 1N
    76-271 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 261 231 377, fax. 261 231 578
    REGON: 22051541000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa figur bojowych z blachy i kontaktowych (wielowarstwowych).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa figur bojowych z blachy i kontaktowych (wielowarstwowych) w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 1 do oferty – „Formularz cenowy”. Kształt oraz kolorystyka zgodna z wykazem figur bojowych i tarcz zawartym w PSBS (Szkol.857/2012) oraz z albumem tarcz i figur bojowych (Szkol. 567/76). Postępowanie jest podzielone na dwa zadania: Zadanie nr 1 – Dostawa kontaktowych (wielowarstwowych) figur bojowych. Zadanie nr 2 – Dostawa figur bojowych z blachy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35210000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca posiada - koncesję na wytwarzanie i obrót wyrobami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym określonymi w poz. WT VII załącznika nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (Dz.U. nr 145, poz. 1625, z późn. zm.) - Dla zadania 1 i 2;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które Wykonawca składa do upływu składania ofert: 1) Druk „oferta” wraz z formularzem cenowym– załącznik nr 1 do oferty. 2) Oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do oferty Oświadczenie stanowić będzie wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu informacje o podwykonawcach. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie (art. 25a ust. 1 Pzp.) załącznik nr 2 do oferty - (o ile dotyczy) 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy) 5) Zobowiązanie innego podmiotu (o ile dotyczy) 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach