Zakład Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Człuchów ogłasza przetarg
- Adres: 77-300 Człuchów, ul. Plantowa 28
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 834 22 96 , fax. 0-59 834 10 67
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej przy Urzędzie Gminy Człuchów
ul. Plantowa 28 28
77-300 Człuchów, woj. pomorskie
tel. 0-59 834 22 96, fax. 0-59 834 10 67
REGON: 77080340600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabycznie nowej koparko - ładowarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki wraz z osprzętem o następujących danych technicznych: A) Charakterystyka techniczna koparko-ładowarki : - koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach składających się na ofertę. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego dokumenty oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugczluchow.cil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki.
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa pojazdu specjalistycznego - koparko-ładowarki - w formie leasingu operacyjnego. Numer sprawy: ZGKiM/D/1/03/2016.
Dodano: 2016-03-23 - Zakup i dostawa koparko - ładowarki w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Czarnem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Dodano: 2014-11-20 - Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki
Dodano: 2014-03-21 - Dostawa pojazdu specjalistycznego - koparki - w formie leasingu operacyjnego. Numer sprawy: ZGKiM/D/1/02/2014
Dodano: 2014-02-12 - DOSTAWA KOPARKI GĄSIENICOWEJ PODSIĘBIERNEJ
Dodano: 2013-08-13 - DOSTAWA KOPARKI GĄSIENICOWEJ PODSIĘBIERNEJ
Dodano: 2013-07-22 - Zakup i dostawa do siedziby zamawiającego używanej koparko-ładowarki
Dodano: 2012-02-21