Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych urządzeń i sprzętu stanowiącego wyposażenie pracowni mechatroniki w ramach projektu pt. „Rozbudowa i przebudowa infrastruktury ZSR im. W. Witosa w Ostródzie wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia na potrzeby podniesienia jakości kształcenia w zawodzie technik mechatronik” - Wyposażenie pracowni komunikacji w języku obcym zawodowym (część 4).

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 429 800 , fax. 896 429 817
  • Data zamieszczenia: 2019-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 429 800, fax. 896 429 817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.ostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych urządzeń i sprzętu stanowiącego wyposażenie pracowni mechatroniki w ramach projektu pt. „Rozbudowa i przebudowa infrastruktury ZSR im. W. Witosa w Ostródzie wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia na potrzeby podniesienia jakości kształcenia w zawodzie technik mechatronik” - Wyposażenie pracowni komunikacji w języku obcym zawodowym (część 4).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Dostawa fabrycznie nowych urządzeń i sprzętu stanowiącego wyposażenie pracowni mechatroniki w ramach projektu pt. „Rozbudowa i przebudowa infrastruktury ZSR im. W. Witosa w Ostródzie wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia na potrzeby podniesienia jakości kształcenia w zawodzie technik mechatronik” - Wyposażenie pracowni komunikacji w języku obcym zawodowym (część 4), zgodnie z postanowieniami § 3, kartą techniczną stanowiącą zał. nr 4 do siwz, projektem umowy (zał. nr 3 do siwz) oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami. UWAGA: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi część większego zamówienia składającego się z 7 części, będących przedmiotem innego postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, w szczególności obejmuje: 1) dostawę wyposażenia (urządzenia i sprzęt) do pracowni komunikacji w języku obcym zawodowym zgodnie z kartą techniczną (zał. nr 4 do siwz), wraz z jego załadunkiem, rozładunkiem i dowozem do siedziby Użytkownika ; 2) wniesienie, oraz ustawienie poszczególnych elementów wyposażenia w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Użytkownika; 3) montaż (instalacja) oraz uruchomienie urządzeń i sprzętu (jeśli wymaga tego technologia); 4) przeszkolenie osób bezpośrednio użytkujących dostarczone urządzenia i sprzęt w zakresie ich obsługi i eksploatacji, zgodnie z wymaganiami określonymi w karcie technicznej (zał. nr 4 do siwz), w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem, nie później jednak niż w terminie 14 dni po zrealizowaniu dostawy wraz z montażem urządzeń i sprzętu; 5) przekazanie Użytkownikowi kart gwarancyjnych oraz instrukcji obsługi w języku polskim na dostarczone urządzenia i sprzęt; 3. Inne postanowienia: 1) Zamawiający wymaga aby dostarczone wyposażenie (w tym wszelkie urządzenia i sprzęt) były fabrycznie nowe (nie używane). Wymagany rok produkcji nie wcześniejszy niż 2018. 2) Dostarczone wyposażenie (urządzenia i sprzęt) muszą spełniać wszelkie normy i normatywy określone obowiązującymi przepisami prawa, w tym dopuszczającymi wskazane urządzenia i sprzęt do użytkowania na terenie Unii Europejskiej. 3) Zamawiający wymaga aby Wykonawca, na wykonany przedmiot zamówienia udzielił gwarancji w okresie minimum 24 miesięcy. 4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na dostarczone wyposażenie serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz w zakresie dostarczonych specjalistycznych urządzeń i sprzętu - dostępność części zamiennych przez okres co najmniej 10 lat, licząc od dnia protokolarnego odbioru końcowego dostawy. 5) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 6) W przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawnych w zakresie przedmiotu zamówienia w trakcie jego realizacji, Wykonawca zobowiązany będzie do ich uwzględnienia przy wykonywaniu usługi. 4. Aspekty społeczne: 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej . 2) Zatrudnienie co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej, o której mowa w pkt 1, winno nastąpić nie później niż do upływu połowy terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 4. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodów, że zgodnie z postanowieniem pkt 1 i 2, do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniono co najmniej jedną osobę bezrobotną lub niepełnosprawną. Dowody, o których mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nie później niż w terminie 5 dni roboczych po upływie połowy terminu na jaki niniejsza umowa została zawarta oraz dokona aktualizacji tej informacji w postaci pisemnego oświadczenia dostarczonego do siedziby Zamawiającego wraz ze zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru końcowego. 4) Dowody, o których mowa w pkt 3, stanowią: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy zawierające: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, informację o zatrudnieniu do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej, o której mowa w pkt 1 oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia odpowiednio w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) w przypadku zatrudnienia osoby bezrobotnej - poświadczona odpowiednio za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowana kserokopia aktualnej umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, zawartej z osobą bezrobotną. Kopia umowy powinna być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zatrudnionej osoby, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - dalej RODO, (tj. w szczególności bez adresu, nr PESEL zatrudnionej osoby, itp. danych identyfikujących daną osobę). Imię i nazwisko zatrudnionej osoby nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj zawartej umowy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) w przypadku zatrudnienia osoby bezrobotnej - poświadczona odpowiednio za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowana kopia lub zanonimizowany odpis skierowania osoby bezrobotnej przez Powiatowy Urząd Pracy do Wykonawcy lub podwykonawcy lub właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5) W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania umowy o pracę z osobą bezrobotną lub niepełnosprawną, Wykonawca zobowiązany będzie do bezzwłocznego zatrudnienia kolejnej osoby posiadającej status osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej. 6) Za każdorazowy brak przedstawienia dokumentów w terminach, o których mowa w pkt 3, będących dowodem zatrudnienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej na okres, o którym mowa w pkt 2, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,- zł. 7) Wykonawca zwolniony będzie z zapłacenia kary umownej, o której mowa w pkt 6, jeżeli wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy, albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej, nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy, w szczególności uznana będzie odmowa podjęcia pracy kolejno przez co najmniej trzy osoby posiadające status osoby bezrobotnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019 – 02 - 08. do godz. 10:00 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6): w formie pieniądza: przelewem na konto: • PKO BP O/Gdańsk nr konta 93 1020 1811 0000 0602 0271 6835. Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2019 – 02 - 08 o godz. 10:00. • w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć w pokoju nr 418 (III piętro – Biuro Zamówień Publicznych). W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie 14 – 100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej wynikających z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz). 2) Wypełniona i podpisana karta techniczna (zał. nr 4 do siwz). 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców - Wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach