Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych trenażerów do Centrum Symulacji Medycznej

Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18400 Łomża, ul. Akademicka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 155 953 , fax. 862 156 601
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
    ul. Akademicka 14
    18400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862 155 953, fax. 862 156 601
    REGON: 45120274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych trenażerów do Centrum Symulacji Medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych trenażerów do Centrum Symulacji Medycznej według poniższego podziału: 1.1 Zadanie nr 1 – Dostawa trenażera- nauka zabezpieczania dróg oddechowych dorosłych Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych trenażera - nauka zabezpieczania dróg oddechowych dorosłych w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt.1 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.2 Zadanie nr 2 – Dostawa trenażera - nauka zabezpieczania dróg oddechowych dziecko Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych trenażera - nauka zabezpieczania dróg oddechowych dziecko w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.3 Zadanie nr 3 – Dostawa trenażera - nauka zabezpieczania dróg oddechowych niemowlę Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych trenażera - nauka zabezpieczania dróg oddechowych niemowlę w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.4 Zadanie nr 4 - Dostawa trenażera- dostępy do naczyniowe obwodowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych trenażera - dostępy do naczyniowe obwodowe w ilości 3 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 4 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.5 Zadanie nr 5 - Dostawa trenażera - dostęp doszpikowy Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych trenażera - dostęp doszpikowy w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 5 załącznika nr 2 do SIWZ 1.6 Zadanie nr 6 – Dostawa trenażera- iniekcje domięśniowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych, trenażera - iniekcje domięśniowe w ilości 2 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 6 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.7 Zadanie nr 7 – Dostawa trenażera- iniekcje śródskórne Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych, trenażera - iniekcje śródskórne w ilości 2 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 7 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.8 Zadanie nr 8 – Dostawa trenażera - cewnikowanie pęcherza/wymienny Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych, trenażera - cewnikowanie pęcherza/wymienny w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 8 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.9 Zadanie nr 9 – Dostawa trenażera - badanie gruczołu piersiowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych, trenażera - badanie gruczołu piersiowego w ilości 2 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 9 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.10 Zadanie nr 10 – Dostawa trenażera - konikotomia Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych, trenażera - konikotomia w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 10 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.11 Zadanie nr 11 – Dostawa modelu pielęgnacji Stomii Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych, modelu pielęgnacji stomii w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 11 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.12 Zadanie nr 12 – Dostawa modelu pielęgnacji ran Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych, modelu pielęgnacji ran w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 12 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.13 Zadanie nr 13 – Dostawa modelu pielęgnacji ran odleżynowych Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych, modelu pielęgnacji ran odleżynowych w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 13 załącznika nr 2 do SIWZ 1.14 Zadanie nr 14 – Dostawa modelu do zakładania zgłębnika Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych, modelu do zakładania zgłębnika w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 14 załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. „Centrum Symulacji Medycznej przy PWSIiP w Łomży” nr POWR.05.03.00-00-0085/17 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, działanie 5.3 – Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych. 3. Wykonawca dokona instalacji i uruchomienia wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego (około 13 osób) z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel. Ilość godzin szkolenia Wykonawca ustali w zależności od stopnia skomplikowania obsługi i konserwacji, jednak ilość godzin ww. szkolenia nie może być krótsza niż 4 h. 4. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". 5. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . 6. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być nie używany (fabrycznie nowy), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) 3 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 7 do Siwz),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach