Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów komunalnych

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Rynek 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 7249940 , fax. (76) 7249950
  • Data zamieszczenia: 2013-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Rynek 28 28
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 7249940, fax. (76) 7249950
    REGON: 39040462000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów komunalnych. 2. Kod CPV, nazwa ze Wspólnego Słownika Zamówień: 34.92.84.80-6-Pojemniki i kosze na odpady i śmieci. 3. Rodzaj: dostawa. 4. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy: 4.1. Pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych: 4.1.1. Zadanie nr 1: Dostawa 250 sztuk fabrycznie nowych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 120 l do gromadzenia odpadów komunalnych (papieru) - kolor niebieski. 4.1.2. Zadanie nr 2: Dostawa 170 sztuk fabrycznie nowych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 120 l do gromadzenia odpadów komunalnych (szkła) - kolor zielony. 4.1.3. Zadanie nr 3: Dostawa 250 sztuk fabrycznie nowych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 120 l do gromadzenia odpadów komunalnych (tworzyw sztucznych) - kolor żółty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - dla zadania nr 1: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100), - dla zadania nr 2: 320,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia złotych 00/100), - dla zadania nr 3: 540,00 zł (słownie: pięćset czterdzieści złotych 00/100). 2.Termin wniesienia wadium upływa z dniem terminu składania ofert. 3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Szczegółowy opis sposobu wniesienia wadium opisany jest w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach