Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych akcesoriów komputerowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-012 Łódź, ul.Kilińskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6324034 , fax. 42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul.Kilińskiego 102
    90-012 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6324034, fax. 42 6324130
    REGON: 004345575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mops.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych akcesoriów komputerowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych akcesoriów komputerowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. 2. Asortyment oraz ilość zostały wyszczególnione w Załączniku nr 1a do SIWZ – „Pakiet asortymentowo-cenowy”. 3. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będzie Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a. 4. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć akcesoria komputerowe własnym transportem, na własny koszt wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 5. Wykonawca dostarczy (jednorazowa dostawa) akcesoria komputerowe w terminie, który Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ). 6. Zamawiający wymaga, aby termin dostawy nie był dłuższy niż 9 dni roboczych od dnia podpisania umowy (pierwszym dniem jest pierwszy dzień roboczy przypadający po dniu podpisania umowy). 7. Zamawiający przyjmuje, iż dniem roboczym, na potrzeby niniejszego zamówienia, jest dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. 8. Dostawa odbędzie się w dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 15.00. 9. O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego faksem lub na adres e-mail z wyprzedzeniem nie krótszym niż 24 godziny. 10. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, posiadać oryginalne opakowanie. 11. Akcesoria komputerowe muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta, np.: hologram. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych dotyczących przedmiotu zamówienia. 13. Zaproponowane przez Wykonawcę równoważne zamienniki akcesoriów komputerowych nie mogą być gorsze od oryginalnych. 14. Przez produkt równoważny rozumie się taki, który posiada parametry techniczne nie mniejsze w stosunku do typu produktu fabrycznie nowego pochodzącego od producenta urządzenia dla którego są przeznaczone, który w sposób poprawny współpracuje ze sprzętem i oprogramowaniem urządzeń posiadanych przez Zamawiającego, a jego zastosowanie nie spowoduje konieczności częstszej konserwacji urządzeń niż przewiduje to producent w instrukcji obsługi oraz realizuje wszystkie funkcje i posiada wszystkie cechy określone w specyfikacji technicznej. 15. Akcesoria komputerowe objęte przedmiotem zamówienia będą posiadały, co najmniej roczny okres gwarancji liczony od dnia dostawy. 16. Gwarancja obejmować będzie wszelkie wykryte usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego ich użytkowania. 17. Dokumentacja potwierdzająca okres gwarancji i jej warunki powinna być dostarczona Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia. 18. Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu i wymiany uszkodzonych lub niespełniających wymagań akcesoriów komputerowych na własny koszt. 19. W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych akcesoriów komputerowych, których nie można było przewidzieć w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej. 20. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwych akcesoriów komputerowych na wolne od wad niezwłocznie, jednak w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od zgłoszenia wad. 21. Do biegu terminu udzielonej gwarancji nie będzie wliczany czas wykonania napraw gwarancyjnych. 22. Na czas wykonania napraw gwarancyjnych termin udzielonej gwarancji będzie ulegał zawieszeniu. 23. W przypadku wymiany wadliwego asortymentu na nowy bieg terminu gwarancji będzie liczony od daty dostawy nowego asortymentu. 24. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 25. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostawy w następujących przypadkach: 1) dostarczenia innego asortymentu niż określony w Załączniku nr 1a do SIWZ – „Pakiet asortymentowo-cenowy”, 2) dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym, 3) dostarczenia ilości artykułów innych niż wskazane w Załączniku nr 1a do SIWZ – „Pakiet asortymentowo-cenowy”, 4) brak na opakowaniu artykułu informacji, o których mowa w pkt. 11. 26. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 27. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3) Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych, numerów faksu i adresu poczty elektronicznej oraz innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4) Niezwłoczne zgłaszanie na piśmie zmian numerów telefonów kontaktowych, numerów faksu i adresu poczty elektronicznej. 28. Warunki płatności zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 29. Kary umowne zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 30. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę. 31. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łódź, sekretariat@mops.lodz.pl, Telefon 42 685 43 62, Faks 42 632 41 30. 2) We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem przez MOPS w Łodzi danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem Danych Osobowych za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: ochronadanych@mops.lodz.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych akcesoriów komputerowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zgodnie z Zarządzeniem nr 24/2014 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi z dnia 30 czerwca 2014 roku w sprawie normatywów kancelaryjno-archiwalnych używanych w jednostce organizacyjnej Pani/Pana dane osobowe zawarte w dokumentacji przetargowej będą przechowywane przez okres 5 lat, natomiast dane osobowe znajdujące się w umowie zawartej w wyniku postępowania przetargowego będą przechowywane przez okres 10 lat. 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 32. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 1.HDD wewnętrzny przygotowany do pracy ciągłej, min. pojemość : 2TB, format: 3,5 cala, interfejs : Serial ATA III, niezawodność MTBF min. 1000000 godz. ,Zgodność z systemami NAS, 4 szt.; 2.Router: Switch zarządzalny,Osiem portów 10/100/1000Mb/s (dowolnie konfigurowalne jako LAN lub WAN), Jeden port SFP+ 10Gb/s,Jedno gniazdo microSD,Jeden port micro USB (kabel OTG w zestawie),Jeden port RS232 do zarządzania,Wsparcie sprzętowe dla szyfrowania kanałów IPSec,Konfiguracja poprzez interfejs webowy, linię poleceń oraz dedykowane oprogramowanie,Obudowa przeznaczona do montowania w szafach rack,Ekran LCD wyświetlający aktualne obciążenie portów i sieci 5 szt.;3. Router:Switch zarządzalny,Pięć portów 10/100/1000Mb/s (dowolnie konfigurowalne jako LAN lub WAN),Jeden port USB typ A,Wsparcie sprzętowe dla szyfrowania kanałów IPSec,Konfiguracja poprzez interfejs webowy, linię poleceń oraz dedykowane oprogramowanie, Obudowa typu desktop z możliwością powieszenia na ścianie 2 szt.; 4. Access Point Możliwość montażu na suficie,Praca w dwóch zakresach częstotliwości (2.4 GHz i 5 GHz),Standard 802.11 a/b/g/n/ac,Uwierzytelnianie WPA/WPA2-enterprise, oraz 802.1X RADIUS,Jedno złącze ethernet 10/100/1000 Mb/s,Zasilanie poprzez PoE (zasilacz PoE dołączony w zestawie),Brak gniazda DC-In,Możliwość tworzenia wielu SSID, Obsługa standardu IEEE 802.1q,Prędkość w zakresie 2.4 GHz - 300 Mb/s,Prędkość w zakresie 5 GHz - 867 Mb/s,Zarządzanie poprzez dedykowane oprogramowanie w technologii klient-serwer, obsługiwane przez przeglądarkę internetową 38 szt.; 5. Mysz Komputerowa optyczna, komunikacja z myszą przewodowa, profil myszki dla prawo- i leworęcznych, ergonomiczny kształt, liczba przycisków 2 lub 3 szt, rolka przewijania, interfejs, USB, zasięg min 1,8 m 37 szt.; 6. Klawiatura komputerowa tradycyjna, komunikacja z klawiaturą przewodowa min 1,3 m, interfejs, USB, regulowane nachylenie, pełnowymiarowy układ klawiatury 33 szt.; 7. Zestaw klawiatury z myszą, Interfejs USB, Komunikacja z komputerem Bezprzewodowa, Kolor Czarny, Częstotliwość pracy: 2.4 GHz , Szyfrowanie AES 128-bit, Klawisze internetowe: Tak,Klawisze multimedialne: Tak,Klawisze numeryczne: Tak,Układ klawiszy: Standardowy,Liczba przycisków myszy: 3,Profil myszki: Uniwersalna 3 szt.; 8. ZASILACZ – 600W ATX 120mm Maksymalna moc zasilacza 600W Złącza zasilacza: 1 x EPS 4+4; 1 x FDD; 1 x PCI-E; 1 x uniwersalne złącze 20/24 pin do zasilania płyt głównych; 2 x molex; 4 x SATA 6 szt.; 9. Switch 5 portów RJ45 10/100/1000 Mb/s Auto-MDI/MDI-X 4 szt.; 10. Pamięć zewnętrzna typu pendrive 16 GB, Szybkość zapisu: min 20 MB/s 62 szt.; 11. Bateria do komputerów CR 2032 40 szt.; 12. Pamięć zewnętrzna typu pendrive 128 GB, Szybkość zapisu: min 30 MB/s 2 szt.; 13. Podkładka pod mysz z żelową podpórką - antypoślizgowa gumowa podstawa 18 szt.; 14. Kabel USB 2.0 A-B męski-męski 5 szt.; 15. Przedłużacz USB 2.0 A-A męski-żeński 5 szt.; 16. WTYKI RJ45 w opakowaniu 100 SZTUK 1 op.; 17. PRZEWÓD UTP KAT. 5E, DRUT CU (305 MB.) 1 szt.; Karta graficzna PCIe x16, 1GB RAM, wyjścia DVI, VGA, HDMI, obsługująca standary min. OpenGL 4.3, DirectX 11.2, dostępne sterowniki z obsługą systemów Windows XP i wyżej 1 szt.; 18. Karta graficzna PCIe x16, 1GB RAM, wyjścia DVI, VGA, HDMI, obsługująca standary min. OpenGL 4.3, DirectX 11.2, dostępne sterowniki z obsługą systemów Windows XP i wyżej 1 szt.; 19. Płyty DVD+R, Pojemność nośnika 4.7 GB, Wymiar płyty 12 cm, Ilość sztuk w opakowaniu 100 1 op.; 20. Płyty CD-R, Pojemność nośnika 700 MB, Wymiar płyty 12 cm, Ilość sztuk w opakowaniu 100 1 op.; 21. Pasta termoprzewodząca 4g 6 szt.; 22. Klej termoprzewodzący - 5, 3 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30237200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach