Powiat Świebodziński - Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Kolejowa
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 755 307 , fax. 684 755 305
- Data zamieszczenia: 2019-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Świebodziński - Starostwo Powiatowe
ul. Kolejowa 2
66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
tel. 684 755 307, fax. 684 755 305
REGON: 97077011000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych mebli, sprzętu AGD i RTV do pracowni kształcenia zawodowego do Powiatowego Zespołu Szkół oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Świebodzinie w ramach realizacji projektu pt. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Świebodzińskim – projekt infrastrukturalny” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli, sprzętu AGD i RTV do pracowni kształcenia zawodowego do Powiatowego Zespołu Szkół oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Świebodzinie w ramach realizacji projektu pt. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Świebodzińskim – projekt infrastrukturalny”” Szczegółowy zakres dostaw określa złącznik nr 1 do formularza oferty: 1) załącznik nr 1 (formularz oferty) do SIWZ – Część I Dostawa mebli 2) załącznik nr 1a (formularz oferty) do SIWZ - Część II Dostawa sprzętu AGD i RTV Wartość zlecanych przez Zamawiającego do wykonania dostaw należy określić według wzoru stanowiącego 1) załącznik nr 1 (formularz oferty) do SIWZ – Część I Dostawa mebli 2) załącznik nr 1a (formularz oferty) do SIWZ - Część II Dostawa sprzętu AGD i RTV Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Szczegóły w pkt XVIII SIWZ Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące licząc od daty odbioru dostaw objętych przedmiotem zamówienia (dotyczy części I, II). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie (zał. nr 2 do Formularza oferty), że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium – nie dotyczy, b) Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 (Część I) i 1a (Część II) do SIWZ) – część 1 i 2, lub część 1 lub część 2, c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. f) Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ. g) Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie - zakup, dostawa, montaż wyposażenia pozostałego w ramach zadania pn. „Modernizacja Lubuskiego Teatru w Zielonej Górze”.
Dodano: 2022-08-25 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem do siedziby Nadleśnictwa Sulechów.
Dodano: 2021-03-10 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem do siedziby Nadleśnictwa Sulechów.
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa mebli do budynku Dziennego Domu Pobytu SENIOR+ przy ul. Kasprowicza 8 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-29 - Dostawa zestawu szklanych gablot ekspozycyjnych do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa mebli do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-21 - Dostawa zestawu szklanych gablot ekspozycyjnych do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-10 - Dostawa i montaż mebli kuchennych do budynku Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Korzeniowskiego 2 w Nowej Soli.
Dodano: 2020-09-08 - Dostawa mebli do obiektu Pływalni Krytej Solan w Nowej Soli.
Dodano: 2020-08-06 - Zakup w formie ratalnej, dostawa i montaż mebli wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach, znajdujących się w budynku nr 1
Dodano: 2020-06-24