Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych, krzeseł oraz wieszaków

Gmina Miasto Szczecin - Miejska Jednostka Obsługi Gospodarczej ogłasza przetarg

  • Adres: 70-456 Szczecin, pl. Armii Krajowej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 245 314 , fax. 914 245 805
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Miejska Jednostka Obsługi Gospodarczej
    pl. Armii Krajowej 1
    70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 245 314, fax. 914 245 805
    REGON: 32093325000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych, krzeseł oraz wieszaków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych, krzeseł oraz wieszaków w podziale na dwie części: w części I - dostawa nowych mebli biurowych wraz z montażem w siedzibie Zamawiającego, wyspecyfikowanych w załączniku nr 4 do SIWZ; w części II - dostawa nowych krzeseł obrotowych, krzeseł ISO oraz wieszaków wraz z montażem w siedzibie Zamawiającego, wyspecyfikowanych w załączniku nr 4 do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) formularz asortymentowo-cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a lub 1b do siwz, w zależności od tego, na którą część zamówienia wykonawca składa ofertę; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 6) informacje o nazwie producenta według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a lub 1b do siwz w zależności od tego, na którą część zamówienia wykonawca składa ofertę; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach