Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-345 Wrocław, ul. Komandorska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 36 80 493
- Data zamieszczenia: 2018-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
ul. Komandorska 118/120
53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 36 80 493
REGON: 153100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ue.wroc.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, zgodnie z poniższym opisem oraz Specyfikacją asortymentowo-cenową zawartą w zał. nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz załącznikach stanowiących jej integralną część. 3. Zamawiający pod pojęciem „fabrycznie nowe” rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, miejscem wytworzenia, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, nazwą/typem produktu oraz opisem jego przeznaczenia (np. typami urządzeń, do których są przeznaczone) i posiadające niezbędne zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ, b. wypełnioną i podpisaną Specyfikację asortymentowo-cenową – zał. nr 2 do SIWZ, c. wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ – sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ, d. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy (zgodnie z pkt 5 niniejszego rozdziału), e. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączyć należy pełnomocnictwo (o którym mowa w pkt 6 rozdziału XII SIWZ) w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zgodnie z rozdz. XII pkt 7 SIWZ), przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, korzystając ze wzoru udostępnionego przez Zamawiającego stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której przynajmniej jeden z jej członków złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, wypełniając zał. nr 5 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat drugi („należymy do grupy kapitałowej”), natomiast w punkcie 2 – zgodnie ze swoim wyborem. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w ramach której żaden z jej członków nie złożył odrębnej oferty w niniejszym postępowaniu, wypełniając zał. nr 5 do SIWZ w punkcie 1 zaznacza kwadrat pierwszy („nie należymy do grupy kapitałowej”), natomiast punkt 2 wykreśla.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
Dodano: 2024-03-25 - Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa tuszy i tonerów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2023-04-14 - Zakup i dostawa tuszy i tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych na lata 2023-2024
Dodano: 2023-02-21 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy) do urządzeń biurowych dla administracji centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2021-03-19 - dostawa tonerów, tuszów do drukarek,rolek do faksów oraz bębnów i materiałów konserwujących do drukarek
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2021-01-12 - dostawa tonerów, tuszów do drukarek,rolek do faksów oraz bębnów i materiałów konserwujących do drukarek
Dodano: 2020-12-28 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy) do urządzeń biurowych dla administracji centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2020-12-28 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2020-12-10